Osijek
BRENDIRANJE DOMAĆIH LOKALNIH PROIZVODA

Izrađuju vizual za “Naše domaće”
Objavljeno 26. siječnja, 2020.
U uredu Lokalne akcijske grupe Vuka - Dunav u Antunovcu potpisan je ugovor o izradi vizualnog identiteta projekta suradnje "Naše domaće". Cilj je, kaže direktor Lokalne akcijske grupe Vuka - Dunav i načelnik općine Antunovac Davor Tubanjski, brendiranje domaćih lokalnih proizvoda u svrhu podizanja kvalitete lokalnih proizvoda, prepoznatljivosti proizvoda te prepoznavanje regije kao tradicionalno gastroturističke ponude.

U projekt su uključene četiri lokalne akcijske grupe s područja Osječko-baranjske županije: Lokalna akcijska grupa Karašica kao nositelj projekta, te Lokalne akcijske grupe Baranja, Strossmayer i Vuka - Dunav kao partneri. Ugovor je potpisan između partnerskih Lokalnih akcijskig grupa, koje je zastupao predsjednik LAG-a Vuka - Dunav Davor Tubanjski, i PHILIPPOS DESIGNA, obrta za grafički dizajn i ostale usluge, koji je zastupao vlasnik Antun Katalenić.

Potpisivanju su ugovora prisustvovali voditelj Lokalne akcijske grupe Karašica Ivan Vrbanić, koordinatorica projekta Ivana Bagarić iz LAG-a Karašica i voditeljica Lokalne akcijske grupe Vuka - Dunav Ivana Čik. D. Pejić
Možda ste propustili...

PROJEKT UDRUGE KREAKTIVA: UPOZNAJUĆI EUROPU UPOZNAJEM SEBE

Punoljetnost su obilježili putujući vlakom po Europi na trasi Orient Expressa

BAUMIT LIFECHALLENGE: KATEGORIJA “ZAPANJUJUĆA STRUKTURA”

Gospodarski centar nominiran za najljepšu fasadu u Europi

GRAD OSIJEK I HRVATSKO NARODNO KAZALIŠTE U OSIJEKU

Zajedno u obnovi zgrade HNK-a

Najčitanije iz rubrike