Osijek
OŠ LASLOVO U ERASMUS+ PROJEKTIMA

Iskustva iz Švedske Irske i Španjolske
Objavljeno 25. siječnja, 2020.
OŠ Laslovo od ove školske godine sudjeluje u Erasmus+ projektima pod nazivom Multikulti poduzetništvo. Učiteljice, stručna suradnica i ravnateljica Silvija Bocka sudjelovale su u brojnim edukacijama i aktivnostima.


- Voditeljica i koordinatorica projekta je učiteljica engleskog jezika Barbara Dadić Eđed koja je pohađala tečaj Photo&Video making, koji se održao u Dublinu, kako bi naučila koristiti programe za stvaranje i obradu videozapisa i fotografija za poticanje učenja, usvojiti vještine koje će voditi razumijevanju obrazovne moći brojnih (besplatnih) programa za snimanje i obradu fotografija i filmova te stvoriti vlastite vizualne izvore u edukativne svrhe. Svetlana Tomić, učiteljica matematike i fizike, bila je na edukaciji u Valenciji gdje je cilj edukacije bio usmjeren na STEAM područje: učiti glavne karakteristike STEAM projekata, upoznati poduzetničke kompetencije potrebne za 21. stoljeće te različite strategije učenja za poboljšanje poduzetničkih kompetencija, upoznati se s primjerima dobre prakse STEAM projekata koji se razvijaju u školama danas te upoznati alat za analizu prisutnosti različitih disciplina unutar STEAM projekta. Alisa Tunić, učiteljica razredne nastave, educirala se u Dublinu radi proširivanja znanja o upravljanju učinkovitom i suvremenom učionicom koja potiče sudjelovanje i aktivno učenje koristeći najnovije tehnike - kaže Bocka.


I ravnateljica Bocka i stručna suradnica, pedagoginja Katarina Krajnović, bile su na job shadowingu u Švedskoj, gdje su posjetile multikulturalnu školu u Sundsvallu (Internationella Engelska Skolan Sundsvall).

- Promatrale smo tijek nastavnih sati, učile o upravljanju školom, o načinu vrednovanja učenika, provođenju projekata, multikulturalnom načinu rada, načinima podučavanja poduzetništva i poduzetničkim aktivnostima u školi. Stečena ćemo znanja i iskustva integrirati u redovni i izvannastavni program, a sve će aktivnosti biti objedinjene pod nazivom Multikulti poduzetništvo. U školi će se primijeniti nove tehnologije usmjerene prema razvoju poboljšanja osobnih i profesionalnih kompetencija učitelja i učenika te će se podići razina svijesti o važnosti poduzetništva kao opciji za rješavanje egzistencijalnih pitanja kao jednog od polazišnih problema u zajednici - pojašnjava Bocka. D. Pejić
Možda ste propustili...

NAKON ISPITA UČENICIMA SLIJEDI VOŽNJA BICIKLOM

Natjecanje Sigurno u prometu 2024.

OKRUGLI STOL “BRENDIRANJE RIZNICOM”

Vrijednosti za zajednicu u riznici svojevrsne utopije

Najčitanije iz rubrike