Tehno
BOOKING.COM

Nova pilot-aplikacija CityBook
Objavljeno 24. siječnja, 2020.
CityBook će se u cijelosti fokusirati na to da pomogne putnicima kada stignu na svoje odredište pružanjem personaliziranih preporuka vezanih uz različite aktivnosti, prikazivanjem lokalnih ponuda i popusta ili ponudom sadržaja, kako bi putnici saznali više o gradu i lakše donijeli odluke. Time će pomoći platformi Booking.com da sazna više o tome što je najrelevantnije za putnike dok borave na svom odredištu. Proizvodi, sadržaj i opcije CityBooka koji se najviše svide putnicima nakon toga će biti omogućeni u glavnoj aplikaciji Booking.com-a. To će biti korak bliže viziji Booking.com-a da olakša putnicima jednostavno donošenje odluka tijekom cijelog putovanja.


CityBook koristi prednosti modela strojnog učenja koji u obzir uzimaju lokaciju putnika, sastav skupine koja putuje (obitelj, par ili soloputnik), o kojemu se dijelu putovanja radi (prvi ili posljednji dan putovanja) te vremenske prilike i raspoloživost u stvarnom vremenu. Na temelju toga donose se kontekstualne preporuke kako bi putnici najbolje iskoristili svoje putovanje, uključujući i upute kako se vratiti do smještaja s bilo koje lokacije u gradu. Tehnologija koja omogućuje CityBook objedinjuje napredne pretrage vezane uz putovanja na jednom mjestu, uz automatske preporuke, tako da nema potrebe raditi detaljne planove unaprijed.
CityBook trenutačno je dostupan na engleskom jeziku za Amsterdam, London i Pariz, a u sljedećim će mjesecima biti dostupan i za Tokio, New York, Berlin, Barcelonu i Rim. Nakon što postane dostupan za neki grad, putnici Booking.com-a s nadolazećom rezervacijom u taj grad dobit će pozivnicu da iskoriste CityBook za svoje nadolazeće putovanje.


Jasminka Knežević
U cijelosti će se fokusirati na to da pomognu putnicima kada stignu na svoje odredište
Najčitanije iz rubrike