Mozaik
PROMOCIJA TURISTIČKE PONUDE U ZAGREBU

Slavonija - turistički hit
Objavljeno 16. prosinca, 2019.
Prezentacija jedinstvene regije održana je uz vrhunska vina i najfinija jela

Možda niste znali, ali na području Slavonije živi se već dugih 8000 godina, tu je pronađen najstariji indoeuropski kalendar, vino se punilo u butelje gotovo 200 godina prije Burgundije i Bordeauxa, tu se proizvelo prvo pivo u svijetu, ali i prvi hrvatski pjenušac. Slavonija ima i najveći crkveni trg nakon Rima, tu je bila prva kovnica novca u Hrvatskoj, i prvi put se u našoj zemlji zakotrljala nogometna lopta i zaigrao tenis….


Tako je, između ostaloga, proteklog vikenda u Zagrebu predstavljena ta regija na istoku Hrvatske - Slavonija, novi turistički hit - "moderno, urbano, a tako slavonski". Slavonija je, kako je rečeno, prema mnogočemu prva, a prvi put su se u Hrvatskoj okupili direktori pet turističkih zajednica kako bi zajednički promovirali ljepote i turističku ponudu regije - i oduševili Zagreb. Pod simboličnim nazivom "Divani", u vinoteci Kavane Procaffe u srcu Zagreba održana je, naime, prezentacija te jedinstvene regije uz vrhunska slavonska vina i najfinija jela što ih potpisuje iločki hotel Dunav, prvi nositelj Michelinove preporuke u tom dijelu Hrvatske.


Direktorica TZ Virovitičko-podravske županije Martina Jakelić, direktorica TZ Požeško-slavonske županije Maja Jakobović Vukušić, direktorica TZ Brodsko-posavske županije Ružica Vidaković, pomoćnik direktorice TZ Osječko-baranjske županije Mislav Matišić i direktorica TZ Vukovarsko-srijemske županije Rujana Bušić Srpak, koja je i koordinatorica Klastera Slavonija, predstavili su turističke atrakcije najistočnije hrvatske regije, ponajprije poznate prema gostoljubivosti i ljudima otvorena srca! - Ovo je snažan i konkretan iskorak u promociji i prezentaciji Slavonije kao turističke destinacije Hrvatske. Sporazumom o suradnji na kreiranju i promociji turističkog brenda "Slavonija", kojeg su prošle godine potpisali svih pet županijskih TZ-ova, Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i Ministarstvo turizma, utvrdili smo okvire i aktivnosti kojima želimo ostvariti konačni cilj - razvoj proizvoda i promociju kao generatora povećanja turističkih rezultata. Nitko od potpisnika taj cilj ne može ostvariti sam, i stoga je zajedništvo u spremnosti da ostvarimo sve ono što Slavonija u turizmu može ključan faktor uspjeha. Imamo još jako mnogo toga čime se svijetu možemo pohvaliti. Kako je riječ o novom pristupu promociji, prvi je korak bio izrada strateškog marketinškog plana turizma Slavonije s planom brendiranja za razdoblje 2019. - 2025., koji će uskoro na usvajanje, iz tiska je ove godine izišla brošura Slavonija, a zajednički nastupi na sajmovima i posebnim prezentacijama već su dali prve rezultate - istaknula je Bušić Srpak.
- Slavonija je destinacija koja ima što za ponuditi svih 365 dana u godini. Jedan od osnovnih motiva posjeta našem kraju je gastronomija, imamo i dva parka prirode, Kopački rit i Papuk, koji izgledaju božanstveno u svako godišnje doba. Slavonija nudi najljepši spoj tradicije i urbanog, a svi koji dođu prvi put oduševe se kada okuse boje i mirise, dožive moćni Dunav, ali i Savu i Dravu, nepregledne vinograde, Zlatnu dolinu, Plemićku rutu..., i otkriju da Slavonija nije samo nepregledna ravnica. Pogledajte samo Požešku goru, Psunj i Papuk, Erdut i Bansko brdo. Kod nas možete voziti bicikl, quadove, kajak, penjati se u adrenalinskim parkovima u Zlatnoj gredi, i na Papuku… - rekao nam je Matišić.


Sanja Butigan
Možda ste propustili...

HRT: PODRŠKA BABY LASAGNI U PET HRVATSKIH GRADOVA

I Osijek je zaplesao na "Rim tim tagi dim"

U ORGANIZACIJI ZAKLADE “HRVATSKA ZA DJECU”

Maturanti iz domova zasjali na posebnoj modnoj reviji

Najčitanije iz rubrike