Regija
NOVOST U TURISTIČKOJ PREZENTACIJI VINKOVACA

Kroz 5000 letaka do informacija o sadržajima i ponudi najstarijeg grada u Europi
Objavljeno 13. prosinca, 2019.
VINKOVCI - U nastojanju da se dodatno prezentiraju turističke atrakcije grada na Bosutu, vinkovačka se Turistička zajednica odlučila, između ostalog, na tiskanje jednoobraznih tematskih letaka preko kojih posjetitelji mogu saznati više o raznim sadržajima i ponudi najstarijeg grada u Europi s 8300 godina kontinuirane naseljenosti. O povijesti Vinkovaca informirat će ih tako letak "Vinkovci", a o Orionu kao najstarijem indoeuropskom kalendaru letak i nazvan "Orion", dok će informacije o smještajnim kapacitetima - a riječ je o nizu objekata (hotela, hostela, kuća za odmor, soba, apartmana, prenoćišta...) s oko 800 ležaja - naći u letku "Smještaj". Zaboravljena nije ostala ni gastroruta u Vinkovcima, o kojoj govori letak "Okusi Slavonije", a iz kojeg se može steći uvid u ponudu nadaleko cijenjenih autohtonih slavonskih specijaliteta što ih nude lokalni OPG-ovi ili domaće radinosti, kao što su craft pivo Valens, medari, proizvođači suhomesnatih proizvoda, vina, Ljutoteka....
Jedan od letaka govori, kroz tekst i fotografije, i o manifestaciji "Rimski dani".


- Leci su izvrsno grafički dizajnirani zahvaljujući Vedrani Knez, uz kvalitetne fotografije Dražena Bote i odlične tekstove Željke Klemenčić - kaže direktorica TZ-a grada Vinkovaca, Martina Matković. Dio letaka već je dostupan, neki su još u tisku, a riječ je o ukupno 5000 primjeraka. Posjetitelji ih mogu naći u prostoru vinkovačke Turističke zajednice, no dostupni su im i u hotelima, restoranima..., gdje su također turistima na raspolaganju i ranije brošure, pimjerice s važnim telefonskim brojima i nužnim informacijama, ili pak karta Vinkovaca. A u središtu grada je i "totem" gdje touch screen daje niz korisnih i informacija o zanimljivostima Vinkovaca.


- Leci se rasklapaju na nekoliko stranica, neki manje, neki više, a uz niz fotografija ukratko, i na zanimljiv način, tekstualni dio opisuje pojedinu temu široj publici - kaže Matković, podsjećajući kako je početkom 2019. rađena opširna i kvalitetna brošura naziva "Vinkovci od A do Ž".


Matković će spomenuti i kako značajnu stavku u promociji Vinkovaca zauzimaju i suveniri, iako registriranih u tom smislu - nema, kao ni samih suvenirnica. No u Vinkovcima su traženi tradicionalni odjevni predmeti (špenzle), rakija i suhomesnate delicije, oslikane boce s lokalnim motivima.... Sada je u ponudu uvršten i kišobran sa sloganom Vinkovaca i Vukovarsko-srijemske županije, a koji glasi "protkani zlatom".


Direktorica TZ-a Vinkovaca najavila je za 2020. godinu i kompletnu obnovu postojeće smeđe signalizacije.
- Pripremamo dokumentaciju, štošta se mora mijenjati jer su neke oznake oštećene ili otuđene, ali je i došlo do izmjena u informacijama i stoga je nužno ići u temeljitu obnovu koja će obuhvatiti čak 90 posto postojećih oznaka - zaključila je Matković.
Sanja Butigan
Možda ste propustili...

9. OBRTNIČKO-GOSPODARSKI SAJAM

Predstavit će i kovački zanat

JOŠ JEDNA ŽELJA MJEŠTANA VALPOVŠTINE POSTALA JE REALNOST

Novi most preko Vučice i novo raskrižje

Najčitanije iz rubrike