Regija
NOVOST U TURISTIČKOJ PREZENTACIJI VINKOVACA

Kroz 5000 letaka do informacija o sadržajima i ponudi najstarijeg grada u Europi
Objavljeno 13. prosinca, 2019.
VINKOVCI - U nastojanju da se dodatno prezentiraju turističke atrakcije grada na Bosutu, vinkovačka se Turistička zajednica odlučila, između ostalog, na tiskanje jednoobraznih tematskih letaka preko kojih posjetitelji mogu saznati više o raznim sadržajima i ponudi najstarijeg grada u Europi s 8300 godina kontinuirane naseljenosti. O povijesti Vinkovaca informirat će ih tako letak "Vinkovci", a o Orionu kao najstarijem indoeuropskom kalendaru letak i nazvan "Orion", dok će informacije o smještajnim kapacitetima - a riječ je o nizu objekata (hotela, hostela, kuća za odmor, soba, apartmana, prenoćišta...) s oko 800 ležaja - naći u letku "Smještaj". Zaboravljena nije ostala ni gastroruta u Vinkovcima, o kojoj govori letak "Okusi Slavonije", a iz kojeg se može steći uvid u ponudu nadaleko cijenjenih autohtonih slavonskih specijaliteta što ih nude lokalni OPG-ovi ili domaće radinosti, kao što su craft pivo Valens, medari, proizvođači suhomesnatih proizvoda, vina, Ljutoteka....
Jedan od letaka govori, kroz tekst i fotografije, i o manifestaciji "Rimski dani".


- Leci su izvrsno grafički dizajnirani zahvaljujući Vedrani Knez, uz kvalitetne fotografije Dražena Bote i odlične tekstove Željke Klemenčić - kaže direktorica TZ-a grada Vinkovaca, Martina Matković. Dio letaka već je dostupan, neki su još u tisku, a riječ je o ukupno 5000 primjeraka. Posjetitelji ih mogu naći u prostoru vinkovačke Turističke zajednice, no dostupni su im i u hotelima, restoranima..., gdje su također turistima na raspolaganju i ranije brošure, pimjerice s važnim telefonskim brojima i nužnim informacijama, ili pak karta Vinkovaca. A u središtu grada je i "totem" gdje touch screen daje niz korisnih i informacija o zanimljivostima Vinkovaca.


- Leci se rasklapaju na nekoliko stranica, neki manje, neki više, a uz niz fotografija ukratko, i na zanimljiv način, tekstualni dio opisuje pojedinu temu široj publici - kaže Matković, podsjećajući kako je početkom 2019. rađena opširna i kvalitetna brošura naziva "Vinkovci od A do Ž".


Matković će spomenuti i kako značajnu stavku u promociji Vinkovaca zauzimaju i suveniri, iako registriranih u tom smislu - nema, kao ni samih suvenirnica. No u Vinkovcima su traženi tradicionalni odjevni predmeti (špenzle), rakija i suhomesnate delicije, oslikane boce s lokalnim motivima.... Sada je u ponudu uvršten i kišobran sa sloganom Vinkovaca i Vukovarsko-srijemske županije, a koji glasi "protkani zlatom".


Direktorica TZ-a Vinkovaca najavila je za 2020. godinu i kompletnu obnovu postojeće smeđe signalizacije.
- Pripremamo dokumentaciju, štošta se mora mijenjati jer su neke oznake oštećene ili otuđene, ali je i došlo do izmjena u informacijama i stoga je nužno ići u temeljitu obnovu koja će obuhvatiti čak 90 posto postojećih oznaka - zaključila je Matković.
Sanja Butigan
Možda ste propustili...

NAŠIČKI PETAŠI IZRADILI MALI RJEČNIK NAŠIČKOG KRAJA

Merak je uživati uz pajdaše iz kraja, brlje ima na lageru

ZIMOVANJE SKIJAŠA IZ NAŠICA, OSIJEKA I BRODA

Još jedna škola skijanja u Slovačkoj

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

PROJEKT U TRI ETAPE

Klaonica u Otoku bit će završena 2022. godine

2

RADNICI NA SANIRANJU KVAROVA IMAJU SVOJ CJENIK

Radnik Vinkovačkog vodovoda snimljen kako traži mito

3

U OŽUJKU BI TREBAO HODATI BEZ POMOĆI

Maleni Šimun dobio koljensku protezu za samostalne korake