Osijek
ERASMUS+ PROJEKT “RUĐERICE”

Uče služiti se IKT
alatima i stječu prijatelje
Objavljeno 11. prosinca, 2019.
Projekt obuhvaća šest mobilnosti za po pet učenika i dva nastavnika iz svih zemalja sudionica

Od 1. rujna 2018. godine provodi se projekt ERASMUS+ KA229 pod nazivom "ICT tools in traditional and distance learning" u koji je uključeno šest partnerskih zemalja: Poljska, Italija, Turska, Bugarska, Finska i Hrvatska. Za cijeli projekt, čiji je glavni koordinator Poljska, odobreno je približno 200.000 eura, traje dvije godine te uključuje šest mobilnosti na kojima sudjeluje po pet učenika iz svake zemlje u pratnji dvoje nastavnika.

Program se provodi pod vodstvom projektnoga tima na čelu s ravnateljicom Vlastom Opačak, a koordinatorica je prof. Jasna Sudarić. "Cilj projekta je implementacija IKT alata u nastavi te je zamišljeno da učenici na svakoj mobilnosti upoznaju različite mogućnosti služenja IKT alatima u nastavnim i izvannastavnim aktivnostima, a koja će dalje prenositi drugim učenicima i nastavnicima. Budući da se projektom nastoji modernizirati nastava uz primjenu IKT alata, sudjelovanje učenika na ovakvim aktivnostima pomoći će im u kreiranje modernih i zanimljivih prezentacija, algoritamsko razmišljanje, programiranje robota, služenje interaktivnom pločom te izrađivanje web-stranica", kaže koordinatorica projekta, prof. Sudarić.

U sklopu mobilnosti u Turskoj je krajem studenoga bila i Lucija Purgar, učenica 4.b razreda koja je uključena u projekt.

"Tema radionica bili su algoritmi i algoritamsko razmišljanje. Naučila sam zapisivati korake problema, crtati flowchartove i samostalno rješavati problem. Služili smo se algoritamskim razmišljanjem za orijentaciju u starome gradu te algoritmom za kuhanje koji smo i realizirali. Slobodno smo vrijeme provodili kulturno-edukacijski, u obilasku grada i kulturnih znamenitosti", kaže nam Lucija Purgar.

Ivana Solar
DOSAD BILI U ČETIRI europske ZEMLJE
Od ukupno šest, učenici su do sada ostvarili četiri mobilnosti: u Finskoj, Poljskoj, Italiji i u Turskoj. “Svaki se put vraćaju prepuni dojmova o zemlji u kojoj su sudjelovali u programu. Budući da se učenici susreću s kulturama iz raznih dijelova Europe njihova su iskustva vrlo bogata. Sva su svoja zapažanja i usvojena znanja učenici nakon svake mobilnosti diseminirali u svojoj školi pripremanjem prezentacije koju su predstavljali na sjednicama Nastavničkoga vijeća te učenicima u razredima na satima razrednika, a zatim i roditeljima na roditeljskim sastancima”, kaže prof. Sudarić.
Najčitanije iz rubrike