Objavljeno 3. prosinca, 2019.
Za nas sajam ILTM u Cannesu ima strateško značenje jer upravo ovaj sajam za luksuzni turizam pruža priliku za povezivanje s partnerima iz cijelog svijeta, čiji klijenti traže vrhunske hotele i uslugu. Rekla je direktorica prodaje najstarijeg hotela u Dubrovniku Hilton Imperiala Ivona Svab. Ovo je treća godina zaredom da hrvatske tvrtke sudjeluju na ILTM-u u organizaciji HGK-a i HTZ-a. Ove godine predstavljaju se Rivijera Orebić – hotel Korta Katarina, Roxanich Wine & Heritage hotel, hotel Park Split, Hilton Imperial Dubrovnik, Importanne Resort, Liburnia Riviera hoteli i tri agencije Adriatic Concierge, Dnevnik Putovanja i Starac, a na jednom zajedničkom štandu izlaže 17 hotela grupacije Stories (mali luksuzni hoteli koji su udruženi u Grupaciju jedinstvenih luksuznih hotela HGK-a).
Z.R.