Ekonomija
KREIRANJE CJELOVITE TURISTIČKE PONUDE

HTZ promovira nautički turizam u devet država
Objavljeno 21. studenog, 2019.
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) počela je kampanju za nautički turizam, koju će provoditi do kraja godine na devet europskih tržišta, radi promocije toga segmenta hrvatske turističke ponude te daljnjeg privlačenja nautičara i partnera. "Hrvatska je poželjna nautička destinacija, što potvrđuju i dosadašnji rezultati ove godine u segmentu nautičkog chartera, u čemu bilježimo više od 537 tisuća dolazaka i 3,5 milijuna noćenja, što je porast od 12 % u odnosu prema istom razdoblju lani", istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić. Dodaje kako je siguran da će nova kampanja izravno utjecati na kreiranje cjelovite turističke godine i ponudu nautičkog turizma još snažnije pozicionirati na međunarodnom tržištu. Kampanja se provodi u Njemačkoj, Velikoj Britaniji, Italiji, Austriji, Poljskoj, Francuskoj, Švedskoj, Češkoj i Sloveniji, i to preko display oglašavanja, YouTube kanala, Facebooka i Instagrama. Iz HTZ-a iznose i da su ove godine u segmentu nautičkog chartera vodeća tržišta Njemačka, s udjelom u noćenjima od 17 %, potom Austrija s udjelom od 12 % te Velika Britanija i Češka sa 7 % udjela u noćenjima. I domaće tržište ima važan udjel, od 6 %, a nautičare izdvajaju i kao bolje platežne goste, koji tijekom svog putovanja po Hrvatskoj prosječno troše oko 126 eura po osobi dnevno. H
Najčitanije iz rubrike