Autoglas
C3 LIVE PURETECH 82 S&S BVM

I osnovni Citroën C3 ima svoje adute
Objavljeno 19. studenog, 2019.
Ovaj “ogoljeni” mališan nas je osvajao sve više kako se bližio kraj testa, a omjer uloženog i dobivenog uistinu je realan

Većina automobila koje autonovinari dobivaju na test ima bogat paket opreme, mali milijun tehnoloških čuda koja vozaču olakšavaju svakodnevnu vožnju. No ovaj smo put na sedmodnevni test dobili osnovnu verziju treće generacije francuskog šarmera Citroëna C3, automobila koji je nadmašio prethodnike ne samo izgledom nego i tehnološkim novitetima.

Ovaj gradski automobil dočekao nas je bez prepoznatljivih Airbumpova s boka, a sve ostalo je kao i u drugih C3. Ispod poklopca motora dočekao nas je pak atmosferski 3-cilindarski benzinski motor od 82 KS, u kombinaciji s ručnim 5-stupanjskim mjenjačem. Tu je bila razlika od ‘napucanih‘ uobičajenih testnih modela koji pršte od snage. Zvuk motora je zvonak, čak na trenutak malo vuče na legendarni Spaček, što nam je bilo simpatično. Motor testnog C3 bio je 1,2-litreni 3-cilindarski atmosferski benzinac od 82 KS, koji raspolaže okretnim momentom od 118 Nm pri 2750 obrtaja. Uparen s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem, spomenuti benzinac odlično se nosi s 976 kilograma teškim automobilom. Do stotke mu treba 13,2 sekunde, a najveća je brzina, koju nismo testirali, 166 km/h.

Mala potrošnja
Ukupna potrošnja na testu je bila 6,9 litara na 100 km, što je, s obzirom i na korištenje autoceste, odličan podatak. Ovaj "ogoljeni" mališan osvajao nas je sve više kako se bližio kraj testa. Uvijek tvrdimo da svaki automobil ima svoje čari i da nije realno da ga uspoređujemo s automobilima iz više klase. Omjer uloženog i dobivenog je bitan, odnosno kakvu kvalitetu dobijete za svoje novce. Testni C3 sa svim davanjima košta do registracije 92.900 kuna.

Testni C3 došao nam je u paketu Live, koji je najjeftiniji. Tako plastične ratkape pokrivaju 15-colne čelične naplatke, a tu je i nelakirana plastika vanjskih retrovizora. U unutrašnjosti pak na središnjem grebenu, umjesto velikog, na dodir osjetljivog zaslona u bojama za upravljanje ventilacijom i multimedijom, dominira crno-bijeli zaslon. Digitalne brojke su minimalne, ali ono što je pozitivno jest da ima bluetooth.

Vozač i suvozač svoje prozore mogu spuštati i podizati pomoću prekidača, a putnici na stražnjim sjedalima imaju ručice. Za mlade generacije, to su vam one polugice koje okrećete kako biste spustili staklo!

Treba napomenuti kako osnovni paket opreme Live ne sadrži ni klima-uređaj, a ako ga poželite, trebate doplatiti 5000 kuna.

Puno prostora
Tipkice smještene na upravljaču i ispod njega su funkcionalne i brzo se naviknete na njih, pa ćete s minimalnim pokretima uživati u vožnji. Mjesta u Citroënu C3 ima dosta, pa i za putnike na stražnjim sjedalima, koja lako možemo spustiti pa tako dobiti i na prostoru za utovar većih stvari.

Generalno gledajući, iako je testni model došao s osnovnim paketom opreme, on i dalje ostaje podjednako udoban kao i svaki drugi C3, pa i uspornike i udarne rupe francuski mališan s McPhersonom sprijeda i polukrutom osovinom straga upija s lakoćom.

Kako se bližio kraj testa, ono nepovjerenje na početku potpuno je nestalo. Ovaj razigrani mališan naći će put do svojih kupaca sasvim sigurno.

Milan Bugarić
DOSTUPAN ODMAH
C3, najprodavaniji model marke Citroën, ističe se jedinstvenim dizajnom i brojnim mogućnostima personalizacije. U ponudi je s atraktivnom cijenom do kraja ove godine i dostupan je odmah za isporuku. Unutrašnjost se odlikuje dizajnom, koji u prvi plan stavlja udobnost, tako da je svako putovanje ispunjeno zadovoljstvom. Citroën C3 Live PureTech 82 S&S BVM u ponudi je s cijenom već od 89.900 kn. Svi kupci mogu iskoristiti i dodatni popust od 4000 kn uz Citroën Financiranje. Dolazi s pet godina jamstva ili 80.000 km.
976

kilograma težak je testni Citroën C3
6,9

litara bila je prosječna potrošnja na sedmodnevnom testu
Motor testnog C3 bio je 1,2-litreni 3-cilindarski atmosferski benzinac od 82 KS