Učionica
AGENCIJA ZA ELEKTRONIČKE MEDIJE I UNICEF POTPISALI SPORAZUM S 10 HRVATSKIH OBRAZOVNIH I KULTURNIH USTANOVA

Osječka Akademija postala partner nacionalnoga internetskog portala medijskapismenost.hr
Objavljeno 18. studenog, 2019.
Agencija za elektroničke medije i UNICEF dana 5. lipnja 2019. potpisali su sporazum o suradnji s 10 hrvatskih kulturnih i obrazovnih ustanova radi promicanja i unaprjeđivanja medijske pismenosti u Hrvatskoj te osiguranja sadržaja i obrazovnih materijala namijenjenih portalu medijskapismenost.hr.

Portal medijskapismenost.hr, pokrenut u lipnju 2016., središnje je mjesto za informiranje odgojitelja, učitelja, nastavnika i roditelja o medijskoj pismenosti. Od edukativnih materijala namijenjenih obrazovnim djelatnicima za održavanje satova medijske pismenosti s djecom i mladima te njihovim roditeljima, korisnih savjeta za roditelje kada je riječ o djeci i medijima, ali i aplikacijama za pametne telefone i videoigrama do predstavljanja primjera dobre prakse iz hrvatskih vrtića, škola i udruga – portal je postao riznica kvalitetnih i provjerenih informacija o medijskom obrazovanju, medijima i njihovu utjecaju kao i o novim trendovima i izazovima života u moderno doba. Sadržaju i aktivnostima portala od početka pridonose brojni suradnici i partneri koji su, uz Agenciju za elektroničke medije i UNICEF, sudjelovali u njegovu osnivanju: Akademija dramske umjetnosti i Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatski audiovizualni centar i Hrvatski filmski savez. Sada su im se pridružili i Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, Odsjek za komunikologiju Hrvatskih studija, Odjel za komunikologiju Sveučilišta u Dubrovniku, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Veleučilište VERN’ i Visoka škola Edward Bernays. „Samo suradnjom širokoga kruga društvenih dionika mogu se ostvariti konkretni i dugoročni rezultati u projektima medijske pismenosti. Zato smo iznimno zadovoljni što nam se u radu na portalu medijskapismenost.hr pridružilo sedam novih partnera. To okupljanje i partnerska suradnja na portalu svojevrstan je početak stvaranja mreže medijske pismenosti u Hrvatskoj kojoj će se, vjerujem, u sljedećim godinama pridružiti i brojni drugi dionici. Sve to pomoći će u osnaživanju građana za život i aktivnu ulogu u društvu i demokratskim procesima“, rekao je zamjenik predsjednika Vijeća za elektroničke medije Robert Tomljenović.

Medijska je pismenost jedna od ključnih kompetencija u 21. stoljeću, stoga je od iznimne važnosti osvijestiti društvo o važnosti medijske pismenosti i potrebi ulaganja dodatnoga truda u potporu djeci i mladima, ali i odraslima, u stjecanju vještine kritičkoga vrjednovanja medijskih sadržaja kojima smo svakodnevno izloženi.
Ana DOKLER
Prvi zajednički projekt u okviru kolegija Medijska pismenost i civilno društvo

Dekanica osječke Akademije prof. dr. sc. Helena Sablić Tomić ističe: „U doba sve jačega širenja dezinformacija i lažnih informacija u javnosti neobično je važno podizati razinu medijske pismenosti građana što će Akademija činiti i ovom suradnjom.“ Koordinator je te suradnje Tomislav Levak, asistent na Odsjeku za kulturu, medije i menadžment Akademije. AUK je već surađivao s portalom medijskapismenost.hr na prvim dvama izdanjima Dana medijske pismenosti u Hrvatskoj u travnju 2018. i 2019, a prvi zajednički samostalni projekt bit će ostvaren u okviru kolegija Medijska pismenost i civilno društvo početkom 2020.
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike