Ekonomija
NOVE TEHNOLOGIJE

Globalni rast tržišta ambalaže
Objavljeno 6. studenog, 2019.
"Globalno tržište ambalaže poraslo je u razdoblju od 2013. do 2018. za 6,8 posto. Proizvodnja ambalaže u Hrvatskoj također bilježi stalan rast više od deset godina. Domaće tvrtke ulaganjem u nove tehnologije i materijale prate svjetske proizvođače, što je vidljivo i iz podatka o izvozu. Prošle je godine dosegnuo 1,8 milijardi kuna“, rekla je pomoćnica direktorice Sektora za industriju HGK Jagoda Divić, jučer na otvorenju konferencije Ambalaža i etikete koja se održava u Kraš Auditoriumu u Zagrebu, u organizaciji Udruženja grafičko-prerađivačke industrije HGK, Zajednice ambalažera i Print magazina. Divić je naglasila da se daljnji rast može očekivati u svim segmentima, osim kod proizvodnje ambalaže plastike za jednokratnu upotrebu, zbog direktive EU-a o smanjenju plastičnog otpada. "Proizvođači će se morati sve više usmjeravati na održivu ambalažu, od materijala poput papira, konoplje, škroba i celuloze,“ naglasila je Divić. Predsjednik Udruženja grafičko-prerađivačke industrije HGK Marko Morić predstavio je aktivnosti Udruženja te aktivnosti na pozicioniranju industrije i praćenju trendova, uključujući i posjet Sajmu uredske opreme u Istanbulu, u veljači, u organizaciji HGK. Ambalaže i etikete gotovo da su u svim sferama industrije, kao što su prehrambena, duhanska, farmaceutska i kemijska industrija. Na globalnoj razini, industrija ambalaže golem je ekonomski generator. Procjenjuje se da će se do 2028. globalno tržište ambalaže proširiti za gotovo tri posto godišnje, na vrijednost od više od 1,2 bilijuna dolara. Nazočne je u ime organizatora pozdravila i voditeljica projekata u Print magazinu Željka Livaić koja je predstavila teme koje će konferencija otvoriti tijekom dva dana trajanja. Posjetitelji će tako imati priliku saznati o najnovijim trendovima u grafičko-prerađivačkoj industriji: o mogućnostima i kvaliteti ispisa na različitim materijalima, tisku ambalaže – trendovima, različitim tehnikama i materijalu, tisku etiketa – trendovima, različitoj tehnici i materijalima, hibridnim rješenjima, automatizaciji, doradi ambalaže i etiketa, CTP rješenjima, standardizaciji, bojama i sličnom.Z.R.
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike