Ekonomija
NASTAVAK USPJEŠNOG POSLOVANJA

Podravki prihodi za 160,2 milijun kuna veći
Objavljeno 31. listopada, 2019.
Predstoji nam znatan tehnološki iskorak i modernizacija naše kompanije, posebno u segmentu Prehrane, istaknuo je Pucar

Nakon 2018. godine, koja je bila jedna od najuspješnijih poslovnih godina u dugogodišnjoj povijesti, Grupa Podravka nastavlja s uspješnim poslovnim rezultatima i u 2019. godini ostvarili su devetomjesečnu dobit od čak 194,3 milijuna kuna, a što je rezultat organskog rasta, bez izvanrednih utjecaja. Objavili su to iz te kompanije.
"Kada promatramo rezultate poslovanja Grupe Podravka moramo istaknuti činjenicu kako, unatoč znatnijem izdvajanju sredstava za unaprjeđenje statusa i položaja naših radnika te rastu ulaznih inputa proizašlih iz trendova na globalnom tržištu, nastavljamo s uspješnim poslovanjem. Namjera nam je da i u sljedećem razdoblju te sve uspješnijim rezultatima kompanije odgovarajuće participiraju i naši radnici daljnjim poboljšanjem njihova standarda. Osim toga, predstoji nam i znatan tehnološki iskorak i modernizacija naše kompanije, posebno u segmentu Prehrane‘‘, istaknuo je Marin Pucar, predsjednik Uprave Podravke prilikom objave rezultata.

Rast prodaje

Netodobit Grupe Podravka za prvih devet mjeseci iznosila je 194,3 milijuna kuna, odnosno 4,5 posto više u odnosu prema usporednom razdoblju godinu prije. Rast prodaje profitabilnog asortimana, uz istovremenu kontrolu operativnih troškova, rezultiralo je rastom profitabilnosti. Prihodi od prodaje Grupe Podravka porasli su za 160,2 milijuna kuna te su iznosili 3.238,5 milijuna kuna, što je rast od 5,2 posto u odnosu prema istom razdoblju lani. Na kretanje prihoda od prodaje utjecao je rast oba poslovna segmenta, Prehrane i Farmaceutike.
Segment Prehrane ostvario je 2.550,3 milijuna kuna prihoda od prodaje, odnosno povećanje od 111,3 milijuna kuna u odnosu prema usporednom razdoblju godinu prije. U okviru navedenog segmenta, svi poslovni programi ostvarili su rast prihoda od prodaje te je ostvaren rast vlastitih brendova za 4,7 posto, a najveći su ostvarili program Riba od 18,4 posto te Dječja hrana, slastice i snack 8,7 posto, a program Kulinarstvo ostvario je najveći apsolutni rast od 28,4 milijuna kuna.
Vlastiti brendovi
Drugi segment Grupe Podravka, Farmaceutika, ostvario je 688,2 milijuna kuna prihoda od prodaje, što predstavlja rast od 7,7 posto u odnosu prema istom razdoblju godinu prije. Vlastiti brendovi Farmaceutike ostvarili su rast od 5,8 posto, ponajviše zbog rasta prodaje na tržištu Rusije i Hrvatske. Vrijedi spomenuti kako je najveći relativni rast od 9,8 ostvarila kategorija Bezreceptnog programa, a kategorija Lijekovi na recept ostvarila je najveći apsolutni porast prihoda od prodaje u iznosu od 23,5 milijuna kuna. Kada je riječ o ostvarenju prihoda od prodaje Grupe Podravka po regijama, najveći relativni porast, u iznosu od 13,1 posto, zabilježen je u regiji istočne Europe te zapadne Europe i prekooceanske zemlje 9,1 posto. Adria regija, kao najvažnije tržište Grupe Podravka, ostvarila je najveći apsolutni rast prihoda od prodaje, i to u iznosu od 106,8 milijuna kuna. Zdenka Rupčić
Porasla cijena dionice za 101 kunu
Cijena dionice u promatranom razdoblju porasla je u odnosu prema kraju prošle godine za 101 kunu, s 375 na 476 kuna, što predstavlja rast od 26,9 posto, a pritom domaći su dionički indeksi Crobex i Crobex10 pojedinačno porasli 12,3 posto i 14,7 posto. Fokus menadžmenta i u nastavku godine bit će na provedbi strategije poslovanja, koju se može sažeti u tri ključne točke: fokus na tradicionalna tržišta na kojima je Grupa Podravka već etablirani proizvođač, ulaganje u daljnji razvoj vlastitih brendova i inoviranje proizvoda te efikasno upravljanje troškovima.
Možda ste propustili...

POKRENUTI STVARNU AKCIJU U BORBI PROTIV KLIMATSKE KRIZE

Zagađenje plastikom nalazi se svagdje oko nas

PROGNOZE TRANSFORMACIJA KRIZE SE NIŽU JEDNA ZA DRUGOM I NE NAZIRE IM SE KRAJ

Zašto će se neke tvrtke u idućih šest godina ili spasiti ili uništiti?

Najčitanije iz rubrike