Objavljeno 23. listopada, 2019.
#Pinkypromiss nova je javnozdravstvena kampanja radi podizanja svijesti o nužnosti redovitog samopregleda dojki - jednostavne i brze metode za rano otkrivanje raka dojke - koju su u utorak predstavili Klinika za tumore KBC-a Sestre milosrdnice i udruge Europa Donna, Nismo same i Sve za nju.
"U Klinici za tumore rado smo prihvatili poziv partnera na zajedničko djelovanje u kampanji jer znamo da edukacija, bolja informiranost o raku dojke te važnost samopregleda, redovitih ultrazvučnih pregleda i mamografskih pregleda može dugoročno rezultirati većim brojem dijagnoza u ranoj fazi bolesti, kada su rezultati liječenja znatno bolji", rekao je v. d. predstojnika Klinike za tumore KBC-a Sestara milosrdnica Ivan Milas.
U slučaju kada žene napipaju kvržicu tijekom samopregleda trebaju se obratiti svom liječniku primarne zdravstvene zaštite, koji će ih dalje uputiti na dijagnostičku obradu. Na sreću, istaknuo je Milas, većina je napipanih tvorbi dobroćudna, no u slučajevima gdje se ultrazvukom i mamografijom postavi sumnja na maligno tkivo, bit će upućene na cjelovitu dijagnostičku obradu i multidisciplinarnom timu za liječenje raka dojke.
Predsjednik Koalicije udruga u zdravstvu Ivica Belina rekao je kako kampanja #Pinkypromiss nije usmjerena samo na podizanje svijesti nego i na preuzimanje aktivne uloge svake žene u očuvanju zdravlja svojih dojki.
H