Ekonomija
RECESIJA

Pad potrošnje na oglašavanje
Objavljeno 9. listopada, 2019.
Globalna potrošnja na oglašavanje porast će ove godine slabije nego što se očekivalo zbog straha od recesije u Velikoj Britaniji i Njemačkoj koji je nadjačao veća izdvajanja za digitalno oglašavanje u SAD-u. Specijalizirana savjetodavna tvrtka Zenith snizila je procjenu rasta potrošnje na oglašavanje u ovoj godini s 4,6 na 4,4 %. Prema njihovim procjenama za oglašavanje bi trebalo biti izdvojeno 640 milijardi dolara. Lani je potrošnja porasla 6,7 %. Među glavnim razlozima slabije potrošnje smanjeni su obujam globalne trgovine i posustajanje potražnje u Europi i Aziji, trgovinske napetosti i neizvjesnost oko Brexita. Oporavak se ne nazire ni u iduće dvije godine te bi potrošnja u 2020. trebala porasti 4,3, odnosno 4,4 % u 2021.H
Možda ste propustili...

PROGNOZE TRANSFORMACIJA KRIZE SE NIŽU JEDNA ZA DRUGOM I NE NAZIRE IM SE KRAJ

Zašto će se neke tvrtke u idućih šest godina ili spasiti ili uništiti?

KUPCIMA NA RASPOLAGANJU VIŠE OD 65.000 PROIZVODA U OSAM PRODAJNIH KATEGORIJA

U PEVEX-u 15 % popusta na sve cijene

KRIZA U POSLOVANJU DODATNO SE PRODUBILA, U SVIM SEGMENTIMA

Njemački proizvođač baterija u problemima

Najčitanije iz rubrike