Objavljeno 4. listopada, 2019.
Godinu dana od rebrandinga istraživanja su pokazala kako 98 posto korisnika poznaje brend A1. Korisnici su A1 percipirali kao tehnološki naprednijeg i inovativnijeg operatora od drugih i kao vodiča kroz složeno digitalno doba. U skladu s digitalnim navikama korisnika, koje pokazuju godišnji porast u broju posjeta (20 %) na web-stranici www.a1.hr, pri čemu se najviše transakcija realizira preko mobilnih uređaja (65 %), A1 je pokrenuo novi oblik prodaje proizvoda i usluga kroz digitalne kanale – A1 virtualni shop. Riječ je o inovativnoj usluzi koja omogućuje korisniku da u stvarnom vremenu razgovara s djelatnikom A1, koji ga preko videoveze može provesti kroz virtualni shop, pokazati mu proizvode, predstaviti usluge i odmah mu odgovoriti na sva pitanja te mu, ako korisnik to poželi, pomoći u realizaciji kupnje.
Korisnici su dobro prihvatili novo ime brenda, ali i povećali svoja očekivanja koja povezuju sa smjerom koji smo nazvali novim oblikom života. A1 Lapssus i A1 Internet zaštita primjer su jednostavnih digitalnih rješenja za korisnike, a sada predstavljamo i A1 virtualni shop, koji donosi novo iskustvo kupnje. Korisnici koji su isprobali uslugu oduševljeni su osobnim kontaktom s našim agentima, koji mogu ostvariti iz udobnosti svojeg doma i vjerujem kako će takav model dodatno povećati zadovoljstvo naših korisnika, izjavila je Ivana Marković, glavna direktorica za segment privatnih korisnika u A1 Hrvatska.
A1 web-stranicu kao glavni digitalni kanal mjesečno posjećuje milijun korisnika, bilježimo stalan porast posjeta i transakcija te smo pokrenuli A1 virtualni shop kako bismo našim korisnicima olakšali komuniciranje s našim agentima na kanalu koji im je najbliži – mobilnom uređaju, videopozivom, u stvarnom vremenu. A1 virtualni shop još je jedno od naših pametnih digitalnih rješenja koja pridonose našoj viziji digitalnog društva u kojem se tehnologija i ljudsko djelovanje dopunjuju te nam donose najbolje elemente iz oba svijeta, izjavio je Ivan Skender, glavni direktor za transformaciju poslovanja, ljudske potencijale i korporativne komunikacije u A1 Hrvatska.
A1 virtualni shop je moguće posjetiti na internetskoj stranici www.a1.hr jednostavnim klikom na posebnu ikonu. Korisnik ostavlja svoj broj, a djelatnik u shopu korisnika „poziva“ u virtualni shop. Za uspostavu razgovora korisniku su potrebni računalo i mobilni uređaj, odnosno telefon, koji mu omogućuju da na zaslonu svog uređaja vidi virtualni shop i njegova djelatnika, omogućujući mu iskustvo fizičke poslovnice, ali s lokacije koja njemu odgovara. Ova digitalna platforma objedinjuje live video, slanje poruka u stvarnom vremenu, glasovnu komunikaciju i chatbot funkcionalnosti u jednu uslugu pa komunikacija postaje brža, neposrednija i interaktivnija, a korisniku se omogućuje personalizirano i poboljšano korisničko iskustvo. Proces kupnje u virtualnom shopu postaje brži i jednostavniji jer korisnik ne mora „lutati“ cjelokupnom ponudom, nego prodajni djelatnik za njega lako pronalazi proizvod. Time štedi vrijeme za kupnju, ali i vrijeme koje bi potrošio na put do fizičke poslovnice.
U povodu otvorenja A1 virtualnog shopa, u tijeku je promotivna ponuda – prva tri korisnika koja su u virtualnom shopu kupila Myki sat uz bilo koju postpaid tarifu na poklon će dobiti romobil E-scooter Xplorer Green City 6,5”. Također, korisnici u A1 virtualnom shopu mogu ostvariti popuste na Huawei uređaj do 1500 kuna.