Objavljeno 11. rujna, 2019.
Radna jedinica Prometnice tvrtke Unikom jučer je počela s "krpanjem" oštećenih dijelova tramvajske pruge u cijeloj dužini Županijske ulice, od Trga Ante Starčevića do kružnog toka na Đakovštini. S obzirom na to da je riječ o manjim zahvatima, sav će se promet odvijati nesmetano, a radovi bi trebali biti gotovi već danas.
- Samo ćemo zatvoriti rupe, neće biti opsežnih radova, jer će se ta pruga temeljito rekonstruirati sredstvima Europske unije u okviru projekta "Modernizacija tramvajske infrastrukture na području grada Osijeka", pa bi to bilo bacanje novca. Ovo radimo tek toliko da možemo lakše prezimiti, pa ćemo vidjeti što ćemo na proljeće - rekao nam je voditelj RJ Prometnice Mario Mišetić.
Podsjetimo, nakon što je u kolovozu prošle godine saniran zapadni dio prometnice u Županijskoj ulici, kada su "pokrpane" rupe u kolotrazima i podignuti šahtovi te kada je ondje nanesen novi sloj asfalta, ostalo je otvoreno veliko pitanje: Što će biti s istočnim dijelom te prometne ulice u kojoj su već tada, uz tramvajsku prugu, bila vidljiva oštećenja?
- Županijska ulica bivša je javna cesta koju je Grad preuzeo na održavanje i upravljanje krajem 2012. godine od Uprave za ceste Osječko-baranjske županije, a tom smo prilikom preuzeli i projekt rekonstrukcije cijele prometnice. U proteklom je razdoblju bilo namjere obaviti rekonstrukciju kolnika, ali smo na postavljen upit dobili odgovor da pojedini vlasnici instalacija imaju potrebe za zamjenom. Tako je jedan od najvećih problema kanalizacija koja se nalazi na zapadnoj strani kolnika te je potrebna njezina zamjena i gradnja sekundarnog kanala s istočne strane, a za taj zahvat Vodovod-Osijek nije imao projekt i ishođenu dozvolu - rekao nam je prije dva mjeseca Zdravko Orešković, voditelj Odsjeka za promet Grada Osijeka, ističući kako se zbog toga prošle godine nije mogla provesti predviđena sanacija kolnika u zoni tramvajske pruge.
Temeljitiji radovi nisu izvedeni zato što je trasa pruge "kolodvorca" predviđena za cjelovitu rekonstrukciju iz sredstava EU fondova koje je nominirao GPP u okviru uvodno spomenutog projekta.
Tom će se prilikom izvaditi kompletna pruga te izvesti nova nosiva konstrukcija, kao i postavljanje novog kolosijeka, a cijela se rekonstrukcija predviđa za iduće dvije godine.
I. Alilović