Sport
TOMISLAV ŠORŠA:

Nije lako slušati kritike na svoj račun, uvijek dajem maksimum
Objavljeno 14. kolovoza, 2019.
Nikada nisam imao problem s konkurencijom, rekao je najdugovječniji Osijekov prvotimac

Tomislav Šorša na neki je način "endemska vrsta" u HNL-u. Danas, kada igrači bježe iz Hrvatske nerijetko "glavom bez obzira", pravi je raritet da netko igra čak 13. sezonu u istom klubu. Upravo je to slučaj sa Šoršom.

Debitirao je u ljeto 2006. godine tada kao golobradi 17-godišnjak. Obećavao je puno, ali karijera ga baš i nije mazila. Možda i prijelomni trenutak dogodio mu se 2012. godine. Iza njega je bila odlična sezona i sve je bilo spremno za inozemni iskorak, ali umjesto toga dogodio mu se pakao. Muke s pubičnom kosti uništile su mu transfer i cijelu sljedeću sezonu, a možda i velik dio karijere jer je povratak bio mukotrpan i težak.

Približio se Vujici
Pokušao je u sezoni 206./17. u Rumunjskoj, no brzo se vratio u Gradski vrt. I sad je u lovu na razne rekorde. Za svoj Osijek igrao je 260 puta, što ga svrstava na visoko treće mjesto ljestvice svih vremena u HNL-u. Od njega su bijelo-plavi dres, u samostalnoj Hrvatskoj, više puta odijevali samo Bakir Beširević (327) i Damir Vuica (295). Sigurno se na početku karijere nije nadao ulasku u Osijekov "hall of fame".

- Nisam očekivao kako ću biti tako visoko po broju nastupa za NK Osijek. Kad si mlađi, razmišljaš o inozemnom transferu, o igrama u jakim ligama, pa sam na početku karijere i ja maštao o takvim stvarima. No za mene je iznimna čast što sam, po broju nastupa, u društvu s takvim klupskim veličinama poput Bakira Beširevića i Damira Vuice - kaže Tomislav Šorša, čovjek s najdužim stažem u osječkom prvoligašu.

Da nije bilo te ozljede 2012. godine, Šorša bi danas vjerojatno već bio na drugom mjestu tog popisa. No još nije kasno da "skine" Damira Vuicu s druge pozicije, jer Šorši je 30 godina tek. Samo da je zdravlja, jer nedavno je i trener Dino Skender izrazio divljenje pred Šoršinom žrtvom za momčad s obzirom na to da je protiv Dinama zaigrao a da se dan ranije jedva oslanjao na noge.

- Ozljede su sastavni dio našeg posla, a moje trenutačno stanje i nije tako loše. Malo su mi se upalile tetive jer je ritam utakmica bio jak, ali nije to ništa zbog čega čovjek ne bi stisnuo zube i zaigrao. Zapravo, ovog sam ljeta od početka priprema propustio samo jedan jedini trening, što mi se rijetko događalo u prijašnjim sezonama kada su me dosta mučile ozljede.

Skender ga je na neki način izvukao iz "frižidera" kada je došao na mjesto trenera. Zimus ga je bivši šef Zoran Zekić već bio otpisao, ali žilavi Šorša nije odustajao. Šutio je i radio, a igrom protiv Dinama je ušutkao i sve brojnije kritičare.

- Kome je lako slušati kritike na račun njegove igre? Znam samo kako u svakoj utakmici dajem svoj maksimum. Ne znam gledaju li me navijači kroz prizmu Petra Bočkaja i njegova ofenzivnog učinka, pa sam im zato na meti ili je posrijedi nešto drugo. Ne mogu se ja mjeriti s Perom, koji ima vrhunski ubačaj. Ja ga nemam, kada sam u napadu, pokušavam koristiti neke druge prednosti koje imam.

S obzirom na sve što je dao NK-u Osijek, Šorša svakako zaslužuje više respekta negoli ga trenutno dobiva od publike.

Konkurencija
dobro dođe
Protiv Dinama je odigrao odličnu utakmicu, podsjetio na svoja najbolja izdanja u Osijekovu dresu, a bio je i sasvim blizu pogotka, no Livaković mu je uskratio tu radost.

- Ma, već sam je vidio u golu. Stvarno je odlično Livaković reagirao, čime je dokazao kako nije slučajno prvi vratar reprezentacije. Pa u svakoj od prvenstvenih utakmica u Osijeku sam se našao u sličnoj prilici, ali "nešto" nije htjelo da budem i strijelac.

Sada je dobio i novog konkurenta na svojoj poziciji uz desnu aut-liniju u liku Brazilca Igora Silve, koji je doveden na posudbu iz Olypmiacosa. Međutim, Šorša se nema namjeru olako odreći statusa prvotimca.

- Naravno da ću se boriti kako bih sačuvao svoje mjesto u momčadi. Koji se igrač želi toga olako odreći. Nikada nisam imao problem s konkurencijom. Ona te može samo učiniti boljim igračem, a u konačnici iz toga profitira momčad, koja je uvijek na prvom mjestu. Na meni je da treniram najbolje što mogu, a trener će odlučiti o tome tko će igrati ili što je u određenom trenutku najbolje za momčad.

Nakon remija protiv Dinama Osječanima slijedi još jedan derbi HNL-a. U nedjelju će biti gosti Rujevice, gdje ih čeka Rijeka, koja je okupirana i europskim obvezama. Mogu li bijelo-plavi izvući korist iz eventualnog umora suparnika?

- Ne trebamo igrati na kartu umora kod Riječana. Imaju oni kvalitetnu momčad i dovoljno širok igrački kadar za nastupanje na dvije fronte. Važnije je fokusirati se na to kako ćemo mi igrati i izgledati u toj utakmici. Znali smo tamo imati dobrih nastupa i jedan takav trebat će nam i u nedjelju ako želimo ostvariti pozitivan rezultat - zaključio je Tomislav Šorša, jedan od najiskusnijih prvotimaca NK Osijek.

Dalibor Keler
Šorša je na trećem mjestu po broju nastupa za Osijek u HNL-u. U 13 sezona ima 260 nastupa

POVRATAK NA STAZU NEKAD NAJBOLJEG SKIJAŠA SVIJETA