Mozaik
GRUPA QUEEN ISPISALA GLAZBENU POVIJEST

Spot “Bohemian Rhapsody” pogledan više od milijardu puta
Objavljeno 24. srpnja, 2019.
Postao je prvi spot iz razdoblja prije 1990-ih koji je na YouTubeu dosegnuo tu brojku

Skupina Queen nastavlja ispisivati glazbenu povijest, i to (ponovno) zahvaljujući svojoj kultnoj pjesmi "Bohemian Rhapsody". Naime, videospot pjesme dosegnuo je 1.000.000.000 (da, milijardu) YouTube pregleda i time postao prvi glazbeni spot iz razdoblja otprije 1990-ih koji je na toj platformi dosegnuo tu iznimku brojku. "Milijarda YouTube pregleda za "Bohemian Rhapsody"! Nevjerojatno nam je da naša glazba još uvijek ima ovakav utjecaj – hvala vam na tome!" stoji izjava Queena na njihovoj službenoj facebook-stranici u povodu tog uspjeha.

Spot za "Bohemian Rhapsody", singl objavljen 1975. godine, općenito se smatra prvim promotivnim glazbenim videospotom, čime je zabilježena povijest i otvorena su vrata formatu koji će glazbenici i glazbena industrija objeručke prihvatiti u desetljećima koja su slijedila! I pjesma i video su i danas od velikog značenja te inspiriraju i zabavljaju fanove diljem svijeta, više od 40 godina od svoje originalne objave. Legenda kaže kako je Freddie Mercury pjesmu "Bohemian Rhapsody" započeo stvarati kasnih 1960-ih, u vrijeme studentskih dana, da bi je bendu djelomično predstavio tek početkom 1970-ih. U svom stilu, šepurio se kako ima materijala za tri pjesme, ali da razmatra da sve stihove spoji u jednu dugu ekstravagantnu glazbenu priču. Finalna verzija oblikovana je u "revolucionarnu" šestominutnu mini rock-operu i ubrzo je postala Queenova definirajuća pjesma i zaštitni znak.

Za snimanje videospota, inspiriranog naslovnicom albuma "Queen II", skupina je angažirala redatelja Brucea Gowersa, koji je s članovima skupine video snimio za samo tri sata u Elstree Studiju, a toga se prisjetio i sam redatelj: "Sa snimanjem smo započeli u pola 8, završili smo u pola 11, i 15 minuta nakon toga smo već bili u pubu!" Video je premijerno prikazan 20. studenoga 1975. u popularnoj emisiji Top Of The Pops, već u prvim minutama zaintrigirao je publiku, a sve ostalo je povijest. Pjesma je po objavi dosegnula #1 UK Singles Chart poziciju i tu se zadržala punih devet tjedana, a u SAD-u dosegnula je Top 10 i time postala Queenov prvi singl s kojim su uspjeli dosegnuti top 10 poziciju US Singles Charta.

Kako bi proslavila brojku od milijardu YouTube pregleda, skupina je u povodu toga predstavila remasteriranu HD verziju videospota, koja je premijerno i ekskluzivno dostupna preko službenog Queenovog YouTube kanala.

Tanja Kvorka
GLOBALNA KAMPANJA ZA NOVE VIDEOSPOTOVE
Queen, YouTube i Universal Music pokrenuli su i globalnu kampanju “You Are The Champions”, kojom pozivaju fanove diljem svijeta da se uključe u kreiranje tri nova videospota skupine. Naime, kako stoji na službenoj stranici kampanje, pozivaju se plesači, pjevači, glazbenici i vizualni umjetnici da kreiraju i prijave svoj videosadržaj za pjesmu po izboru – “A Kind Of Magic”, “Bohemian Rhapsody” i “Don’t Stop Me Now” i time si pruže priliku da upravo njihove kreativne prijave budu odabrane kao novi službeni videospotovi navedenih pjesama. Prijave za kampanju započet će u idućim danima, a svi detalji dostupni su na službenoj stranici kampanje www.youarethechampions.com.
Možda ste propustili...

KRATKI FILM REDATELJA NEBOJŠE SLIJEPČEVIĆA

Hrvatski film u selekciji Cannesa

U NASTOJANJU DA SMANJI GUŽVE KOJE GUŠE GRAD NA KANALIMA

Venecija uvela prvu naplatu ulaska za turiste

Najčitanije iz rubrike