Regija
GRAĐANI I USTANOVE JEDNO - HRVATSKA POŠTA DRUGO

HP: Manja kašnjenja, i to samo zbog nejasnih adresa
Objavljeno 18. srpnja, 2019.
Iako mnogi građani tvrde da im pošiljke kasne po nekoliko dana, u HP-u kažu kako je kontrola utvrdila da se rokovi poštuju

Vezani članci

U OPĆINAMA BILJE I KNEŽEVI VINOGRADI NEZADOVOLJNI POŠTOM

Poštanske pošiljke kasne po nekoliko dana i često stižu na pogrešne adrese

NA POŠTANSKIM KOVČEŽIĆIMA OSVANULE NALJEPNICE

Hrvatska pošta za otpremu pisama iz vlastith kovčežića treba čak dva radna dana!?

BELI MANASTIR - Tekst objavljen u Glasu Slavonije o nezadovoljstvu mještana općina Kneževi Vinogradi i Bilje radom Hrvatske pošte prilično je uzburkao javnost.Podsjetimo, načelnici spomenutih općina javno su progovorili o sistemu rada tamošnjih poštanskih ureda, žaleći se da im pošiljke stižu s višednevnim zakašnjenjima.

- Općina i gospodarstvenici ne mogu pravovremeno obavljati neke poslove, a postoje pritužbe i fizičkih osoba - rekao nam je načelnik Općine Kneževi Vinogradi, Vedran Kramarić, navodeći nekoliko primjera koji su ga osobito razljutili, posebice oni koji se odnose se na javne natječaje, prikupljanje ponuda i slične. Nije pomogao ni razgovor s predstavnicima Hrvatske pošte, kojima je predložio da općinski djelatnici sami odlaze po pošiljke.

Kritike građana
- Govorimo o ravnomjernom razvoju države i stvarima koje bi pridonijele ‘‘povratku života‘‘ na istok Hrvatske, samim tim i u Baranju, a istovremeno zatvaramo trgovine, smanjujemo broj ispostava državnih institucija odnosno ustanova i slično - razočarano je konstatirao Kramarić.

Slično govori i načelnik Općine Bilje, Željko Cickaj, koji je u sjedište Hrvatske pošte, zbog istih problema, uputio oštar prigovor. I on tvrdi kako je javno-pravnim tijelima s javnim ovlastima te samoj Općini Bilje kao jedinici lokalne samouprave onemogućeno uredno i redovito poslovanje pa se svakodnevno suočavaju s mogućim štetnim posljedicama jer velik broj poštanskih pošiljaka pripada u skupinu onih s vezanim rokovima i posebnim načinom dostave. Kaže da kasni i odlazna pošta te naglašava kako je krajnje neprimjereno da u današnje vrijeme prioritetne pošiljke dolaze po proteku najmanje pet dana.

- Hrvatske pošte s jedne strane u sloganima ističu partnerske odnose, a s druge nakon deset godina ukidaju poštanske pretince poštanskog ureda u Bilju te druge tradicionalne usluge pošte - rekao je, dodajući kako mu je potpuno nerazumljiv tako nesvrhovit način rada pošte.

Kritikama na račun HP-a pridružili su se, na društvenim mrežama, i brojni stanovnici Osječko-baranjske županije.

"Pošta zatvara poštanske urede, otpušta poštare i zato je problem s poštanskim pošiljkama. Istovremeno, ostvaruju sve veću dobit. Dakle, samo profit im je u interesu a ne građani", stoji u jednom komentaru, na koji se nastavlja drugi, u kojem se tvrdi da su poštarima koji su preostali u cijeloj Hrvatskoj povećani rajoni, određeni bez ikakve logike.

Pratit će dostavu
U Hrvatskoj pošti pak ističu da - većih problema nema. Tvrde kako je odmah nakon objave teksta na terenu obavljena kontrola dostave te je utvrđeno da se sve pošiljke uručuju u propisanim rokovima, odnosno da u poštanskim uredima nema zakasnjelih pošiljaka s prekoračenjem roka za dostavu.

"Prije tri mjeseca na navedenom je području provedena decentralizacija isporuke pošiljaka te je, zbog nepravilno istaknutih adresa, dolazilo do manjih kašnjenja. Naime, pošiljke dolaze s napisanim adresama, ali bez naznačenog naselja. Ulice poput Petefi Šandora i Košut Lajoša postoje u nekoliko obližnjih naselja i to je najčešći uzrok kašnjenja pošiljaka", tvrde u Uredu za korporativne komunikacije Hrvatske pošte, nastavljajući kako se ovakve poteškoće u dostavi najčešće javljaju kad dostavu obavlja poštar na zamjeni (zbog bolovanja ili korištenja godišnjih odmora) jer je njemu adresa jedini atribut na temelju kojeg obavlja dostavu.

“Napominjemo da se vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese primatelja ne ubraja u rok uručenja”, stoji u odgovoru na naš upit. Odgovor završava riječima kako će nastaviti pratiti kvalitetu dostave na navedenom području iako ne očekuju daljnje poteškoće.

Ivica Getto
ROKOVI URUČENJA POŠTANSKIH POŠILJKI
Na web-stranicama Hrvatske pošte istaknuto je kako uručuju 85 posto prioritetnih pisama u roku od jednog radnog dana, odnosno 95 posto u roku od 2 radna dana. Sve ostale pošiljke uručuju se u roku od 3 radna dana. U rokove uručenja ne ubraja se: dan prijma pošiljke, vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese primatelja, vrijeme kašnjenja zbog više sile ili zastoja u prometu, neradni dani i dani kada se ne obavlja uručenje pošiljaka. Ako je pismovna pošiljka primljena ili ubačena u poštanski kovčežić nakon krajnjeg roka navedenog za prijam ili ubacivanje poštanskih pošiljaka prema kategoriji brzine njihova prijenosa, rokovi uručenja produžuju se za jedan dan.
PROBLEMI OD TRAVNJA
Baranjski načelnici i Hrvatska pošta slažu se samo u jednom. Kramarić i Cickaj, naime, tvrde kako su problemi počeli u travnju ove godine, dakle upravo u vrijeme kada je došlo do decentralizacije isporuke pošiljaka, što se navodi u odgovoru HP-a. Novi način rada, bez obzira na tvrdnje iz HP-a, očito nije urodio plodom.
Možda ste propustili...

UDRUGA "MARATON" ORGANIZIRA UTRKU NA 5000 METARA

Sudjelujte u 7. "Županjskoj petici" uz Savu

Najčitanije iz rubrike