Novosti
KAMPANJA HRVATSKE TURISTIČKE ZAJEDNICE

Zdravstveni turizam privlači bogatije goste
Objavljeno 16. srpnja, 2019.
Hrvatska turistička zajednica pokrenula je marketinšku kampanju za promociju zdravstvenog turizma na 11 ključnih emitivnih tržišta, a to su: Njemačka, Slovenija, Austrija, Velika Britanija, Francuska, Italija, Nizozemska, Rusija, Švedska, Norveška i Danska. Kampanja će se provoditi sve do 30. rujna aktivnostima online oglašavanja i digitalnog ambijentalnog oglašavanja.

- Osim na stranim tržištima aktivnosti u sklopu ove kampanje provodit ćemo i prema turistima koji se već nalaze u Hrvatskoj, a prilikom provođenja kampanje koristit ćemo se postavkama geolokacije. Na taj način naše poruke upućujemo na točno određena područja i odabranim ciljanim skupinama naših gostiju - izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako istraživanja pokazuju da su se uslugama zdravstvenog turizma u Hrvatskoj do sada najviše koristili gosti iz Austrije, Slovenije, Italije i Njemačke.

Ponuda zdravstvenog turizma obuhvaća tri segmenta, odnosno ponudu wellness, lječilišnog i medicinskog turizma. Procjene govore da je riječ o proizvodu za kojim potražnja na godišnjoj razini raste po stopi od 15 do 20 posto te da su korisnici tih usluga dobri potrošači veće kupovne moći, što potvrđuju i podatci istraživanja TOMAS zdravstveni turizam 2018., kojim je utvrđeno kako višednevni posjetitelji Hrvatske u wellness segmentu dnevno prosječno troše 149 eura, a u medicinskom potrošnja doseže čak 292 eura na dan. I.Bošnjak
Možda ste propustili...

KAŽNJAVANJE UPORNIH PROMETNIH PREKRŠITELJA

Policija oduzela 1148 vozila

GRAĐANSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE

Višnjevački osmaši promatrali izbore

INFLACIJA U OŽUJKU 4,1 POSTO

Najviše poskupjeli hrana i sokovi