Ekonomija
PROCJENE OGLAŠIVAČKE GRUPE PUBLICIS

Globalna potrošnja na oglašavanje porast će za 4,6 %, nešto slabije u odnosu prema prethodnim procjenama
Objavljeno 10. srpnja, 2019.
U 2019. se očekuje da će globalna potrošnja na oglašavanje porasti za 4,6 %, nešto slabije u odnosu prema prethodnoj procjeni, a očekuje se i da će rast internetskog oglašavanju u 2021. usporiti prema jednoznamenkastom prvi put od pucanja dotcom balona 2001., prognoziraju u tvrtki Zenith. Ta tvrtka u vlasništvu francuske oglašivačke grupe Publicis u izvješću navodi kako će internetsko oglašavanje predstavljati 52 posto globalnih troškova oglašavanja u 2021. godini, što bi bio prvi put da premašuje granicu od 50 %. Izvješće se podudara s vremenima kad tvrtke za oglašavanje, uključujući tržišnog lidera WPP, bilježe preusmjeravanje klijenata na korištenje internetskih platformi kao što su Google i Facebook kako bi došle do potrošača. Za velike oglašivačke grupe ponekad se smatralo da kaskaju u smislu digitalne strategije. Tvrtka bivšeg šefa WPP-a Martina Sorrella S4 Capital kupila je u prosincu oglašivačku tvrtku MightyHive iz San Francisca, sa strategijom da uđe među malobrojne igrače u svijetu digitalnih medija i oglašavanja, podsjeća Reuters. Trenutno, prema podatcima Zenitha, 47 % ukupnog globalnog troška oglašavanja odnosi se na internetsko oglašavanje, nasuprot 44 % prošle godine, ali se očekuje da će stopa rasta usporiti jer tržište internetskog oglašavanja postaje zrelo. "2021. će biti prva godina jednoznamenkastog rasta troškova internetskog oglašavanja od pucanja dotcom balona 2001." rekao je Jonathan Barnard, šef odjela za projekcije u Zenithu. Međutim, dok veliki brendovi i dalje uvelike ovise o tradicionalnim medijima, lokalna i mala poduzeća troše svoje proračune u cjelini na platforme kao što su Google i Facebook. Očekuje se da će ukupna globalna izdvajanja na oglašavanje porasti za 28 milijardi dolara u 2019., procijenili su u Zenithu. Po doprinosu tome rastu na drugom je mjestu Kina, a slijede Britanija i Indija, objavila je tvrtka Zenith. H
Možda ste propustili...

POLJSKA PRIPREMA POLA MILIJARDE EURA

Kompenzacija za niže cijene žitarica

IZGRADNJA DALEKOVODA I TRANSFORMATORSKE STANICE

Dalekovodu novi poslovi u Sloveniji i Albaniji

U CILJU SMANJENJA PLASTIČNOG OTPADA

Nastavlja se Konzumova kampanja “Jedna manje”

Najčitanije iz rubrike