Objavljeno 7. srpnja, 2019.
SLATINA - Prvoga tjedna u srpnju slatinska OŠ Josipa Kozarca bila je domaćin učiteljima iz Poljske, Rumunjske i Portugala u sklopu Erasmus+ KA2 projekta "Matematika, kraljica znanosti", koji se bavi matematikom i prirodnim znanostima (biologijom, fizikom, kemijom, geografijom) te engleskim jezikom i IKT-om, a koji provodi Javna osnovna škola br. 2 u poljskom Garwolinu. U tom projektu, koji traje 34 mjeseca (do 31. srpnja 2020.) sudjeluju OŠ J. Kozarca iz Slatine, Scoala Gimnaziala br. 39 Nicolae Tonitza iz Rumunjske te Agrupamento De Escolas Santos Simões iz Portugala. Nositelji projekta zaključili su da učenici zbog tradicionalnih metoda poučavanja te neadekvatne opreme u školama postižu slabe razultate u predmetima iz prirodnih znanosti pa tim projektom žele poboljšati matematičko-prirodne i jezične vještine učenika. Njihov cilj je seminarima, treninzima i radionicama razviti suvremene metode poučavanja.
U okviru susreta učitelja u Slatini voditeljica projekta u OŠ J. Kozarca Anita Jukić ostvarila je suradnju s Odjelom za matematiku Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku pa je dr. Kristian Sabo u suradnji s dr. Darijom Marković organizirao suradnju i obilazak Odjela, a dr. Domagoj Matijević i dr. Ljerka Jukić Matić održali su dva predavanja. Značajna suradnja ostvarena je i s Upravnim odjelom za prosvjetu, kulturu, šport i tehničku kulturu Virovitičko-podravske županije, gdje su sudionike projekta ugostili zamjenik župana Darko Žužak i pročelnica mr. Vesna Šerepac. Pročelnica Šerepac upoznala je sve nazočne s projektom "Budi STEMpatičan", kojim se potiče rad s darovitom djecom.
Osim sudjelovanja u interaktivnoj radionici o kriptologiji učiteljice povijesti Martine Grundler Hrale, učitelji su tijekom boravka u Slatini imali brojne sastanke na kojima su detaljno analizirali do sada postignute rezultate i njihovu diseminaciju te su raščlanili proračun projekta i prikazali financijska izvješća. Razgovarali su o adekvatnosti pokazatelja uspješnosti te primjerima dobre prakse u radu s darovitim učenicima, kao i s učenicima koji imaju poteškoće u učenju.
P.Ž.