Zdravlje
PREHRANA DJECE

Povećane potrebe za vitaminima i mineralima
Objavljeno 8. srpnja, 2019.
Vitamini i minerali imaju važnu ulogu u svakodnevnom funkcioniranju, rastu i razvoju. Tijekom rasta i razvoja djece povećane su potrebe za vitaminima i mineralima, naročito za željezom, kalcijem, cinkom i vitaminom D. Najbolji izvor vitamina i minerala su voće, povrće te integralne žitarice i njihovi proizvodi. Hrana koju treba rijetko konzumirati ili izbjegavati su pekarski i slastičarski proizvodi, industrijski deserti, gazirana ili negazirana slatka pića, čokoladni namazi, pržena jela, paštete, hrenovke i sl. Ova hrana vezuje se uz pojam "hrana visoke energetske gustoće" i podrazumijeva hranu bogatu šećerima i mastima, a siromašnu hranjivim tvarima, zbog čega se smatra nutritivno siromašnom. Djeci je danas najomiljenija upravo hrana koja pripada toj kategoriji. Zbog povećanog energetskog unosa i nedovoljne tjelesne aktivnosti, takva hrana izaziva prekomjernu tjelesnu masu. J.Kn.
Možda ste propustili...

RAZMISLITE O ŽELJAMA I ZADAJTE SI IZVEDIVE CILJEVE

Hodanje i vožnja biciklom izvrsni za vraćanje u formu

ŠEST NAMIRNICA ZA ZDRAVLJE PROBAVNOG SUSTAVA

Prirodni čistači organizma

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

UČINITE MALI PREDAH OD TEŠKIH JELA I ZAČAS PRIPREMITE ZDRAV, JEFTIN I HRANJIV OBROK

Vrijeme je da zavolite salate - zdrave, zasitne, ukusne, a vrlo jednostavno ih pripravljamo

2

ŠEST NAMIRNICA ZA ZDRAVLJE PROBAVNOG SUSTAVA

Prirodni čistači organizma

3

STUDIJA DOBROBITI KRETANJA

Čak je i malo vježbanja povezano s dužim životom