Ekonomija
PREPOZNATI NAŠI POTENCIJALI

Veliko predstavljanje Hrvatske i turističke ponude u Australiji
Objavljeno 3. srpnja, 2019.
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) prvi put u povijesti organizira predstavljanje Hrvatske i hrvatske turističke ponude u Australiji održana je prezentacija i radionica za 70 australskih turističkih agenata i sedam velikih australskih turoperatora u Melbourneu, a u četvrtak će se održati prezentacija u Sydneyju, izvijestili su iz HTZ-a.
Kako se navodi u priopćenju, prezentacija i radionica ispred 70 australskih turističkih i sedam velikih australskih turoperatora u Melbourneu organizirana je u suradnji sa Slovenskom turističkom organizacijom pod nazivom "Experience Croatia, Feel Slovenia", a na njoj je sudjelovalo 11 hrvatskih turističkih subjekata te četiri slovenska partnera.
“Uzevši u obzir da se prezentacije i radionice organiziraju prvi put na nama posebno važnom tržištu iznimno nas veseli ovako veliki odaziv australskih agenata i partnera, posebice onih koji prvi put australskim ljubiteljima putovanja žele ponuditi Hrvatsku. Odličan je odaziv i naših turističkih subjekata koji prepoznaju potencijale Hrvatske na tržištu Australije s kojeg je u prošloj godini ostvareno oko 243.000 dolazaka te više od 745.000 noćenja što je rast od 15 posto u dolascima i 12 posto u noćenjima u odnosu na 2017.”, komentar je direktora HTZ-a Kristjana Staničića. Ističe da Australci najviše posjećuju Zagreb, Dubrovnik i Split gdje se ostvaruje gotovo 70 posto ukupnih dolazaka australskih turista u Hrvatsku. “Mi smo u Melbournu posebno predstavili i Istru, Kvarner, Slavoniju, ali i sve dijelove Hrvatske“, naglasio je Staničić, dodajući da turistički promet s tržišta Australije stalno raste. Iz HTZ-a navode da su na prezentaciji u Melbourneu sudjelovale turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije te gradova Dubrovnika i Zagreba, Rijeka - Europska prijestolnica kulture 2020, Croatia Airlines, Katarina Line Cruises &Tours, Atlas Plus, Navigare Yachting, Bagatin Clinic, Aronda Adriana Travel i Olivari, dok su slovensku turističku ponudu predstavljali KNM Travel, Ljubljana tourism&Ljubljana Castle, Palma travel DMC i Happy tours.
Porast putovanja Australaca
Na porast putovanja Australaca utječe jak australski dolar i konkurentne cijene aviokarata. Australski turisti su aktivni, preferiraju aktivnosti u prirodi, a putovanja u Europu i SAD obično im traju 11 do 16 dana za poslovna putovanja, a za odmor odvajaju i više. Na putovanjima troše od 3500 do 4000 australskih dolara, a najveći broj putovanja u inozemstvo realizira se iz New South Walesa, Victorie, Queenslanda...
Možda ste propustili...