Ekonomija
PREPOZNATI NAŠI POTENCIJALI

Veliko predstavljanje Hrvatske i turističke ponude u Australiji
Objavljeno 3. srpnja, 2019.
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) prvi put u povijesti organizira predstavljanje Hrvatske i hrvatske turističke ponude u Australiji održana je prezentacija i radionica za 70 australskih turističkih agenata i sedam velikih australskih turoperatora u Melbourneu, a u četvrtak će se održati prezentacija u Sydneyju, izvijestili su iz HTZ-a.
Kako se navodi u priopćenju, prezentacija i radionica ispred 70 australskih turističkih i sedam velikih australskih turoperatora u Melbourneu organizirana je u suradnji sa Slovenskom turističkom organizacijom pod nazivom "Experience Croatia, Feel Slovenia", a na njoj je sudjelovalo 11 hrvatskih turističkih subjekata te četiri slovenska partnera.
“Uzevši u obzir da se prezentacije i radionice organiziraju prvi put na nama posebno važnom tržištu iznimno nas veseli ovako veliki odaziv australskih agenata i partnera, posebice onih koji prvi put australskim ljubiteljima putovanja žele ponuditi Hrvatsku. Odličan je odaziv i naših turističkih subjekata koji prepoznaju potencijale Hrvatske na tržištu Australije s kojeg je u prošloj godini ostvareno oko 243.000 dolazaka te više od 745.000 noćenja što je rast od 15 posto u dolascima i 12 posto u noćenjima u odnosu na 2017.”, komentar je direktora HTZ-a Kristjana Staničića. Ističe da Australci najviše posjećuju Zagreb, Dubrovnik i Split gdje se ostvaruje gotovo 70 posto ukupnih dolazaka australskih turista u Hrvatsku. “Mi smo u Melbournu posebno predstavili i Istru, Kvarner, Slavoniju, ali i sve dijelove Hrvatske“, naglasio je Staničić, dodajući da turistički promet s tržišta Australije stalno raste. Iz HTZ-a navode da su na prezentaciji u Melbourneu sudjelovale turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije te gradova Dubrovnika i Zagreba, Rijeka - Europska prijestolnica kulture 2020, Croatia Airlines, Katarina Line Cruises &Tours, Atlas Plus, Navigare Yachting, Bagatin Clinic, Aronda Adriana Travel i Olivari, dok su slovensku turističku ponudu predstavljali KNM Travel, Ljubljana tourism&Ljubljana Castle, Palma travel DMC i Happy tours.
Porast putovanja Australaca
Na porast putovanja Australaca utječe jak australski dolar i konkurentne cijene aviokarata. Australski turisti su aktivni, preferiraju aktivnosti u prirodi, a putovanja u Europu i SAD obično im traju 11 do 16 dana za poslovna putovanja, a za odmor odvajaju i više. Na putovanjima troše od 3500 do 4000 australskih dolara, a najveći broj putovanja u inozemstvo realizira se iz New South Walesa, Victorie, Queenslanda...
Možda ste propustili...

UZVRAĆAJU WASHINGTONU

Kina najavljuje nove carine

SUDJELUJE 1850 IZLAGAČA IZ 32 ZEMLJE

Počinje sajam AGRA 2019.

Najčitanije iz rubrike