Novosti
MATE RIMAC NAKON SUSRETA S PREMIJEROM:

Želimo naša iskustva podijeliti kako bi autoindustrija investirala u Hrvatsku
Objavljeno 25. lipnja, 2019.

Predsjednik Vlade Andrej Plenković primio je u ponedjeljak u Banskim dvorima poduzetnika i osnivača tvrtke Rimac Automobili Matu Rimca, s kojim je razgovarao o potencijalima automobilske industrije u Hrvatskoj, a razgovor o tome nastavit će se u petak, 28. lipnja, kada će premijer i nekoliko članova Vlade posjetiti tvrtku Rimac Automobili.

Kako je Vlada objavila na Twitteru, premijer Plenković i Mate Rimac na sastanku u ponedjeljak razgovarali su o potencijalima automobilske industrije u Hrvatskoj. Premijer Plenković s ministrima potkraj tjedna posjetit će tvrtku Rimac Automobili, potvrđeno je Hini u Vladi.

Najavio je to i Mate Rimac, osnivač jedne od vodećih tvrtki za proizvodnju električnih vozila i tehnologije visokih performansi, koji je u izjavi nakon sastanka za televiziju N1 izjavio kako na tom sastanku u sjedištu tvrtke u Svetoj Nedelji žele pokazati Vladi što je važno autoindustriji. "Osim što hoćemo da Rimac Automobili budu uspješna priča, želimo naša iskustva podijeliti kako bi autoindustrija investirala u Hrvatsku. Smatramo da je užasna šteta što smo mi propustili val kada je autoindustrija krenula iz zapadne u istočnu Europu i tvrtke investirale u Slovačku, Mađarsku, Češku, Sloveniju, sad sve više u Srbiju, a Hrvatska je to potpuno prespavala. Sad kreće novi val investicija i mi želimo pridonijeti tome da te investitore privučemo u Hrvatsku", rekao je Rimac, najavljujući za kraj tjedna sastanak u Rimac Automobilima s vrhom Vlade.

Najavio je da će na sastanku biti i predstavnici Hyundaija i Porschea, tvrtki koje su do sada investirale u Rimac Automobile - Porsche 18 milijuna eura, a Hyundai i Kia 80 milijuna eura. Rimac kaže da će na tom sastanku Vladi pokazati što je važno za automobilsku industriju. "Naša uloga je da ukažemo što smatramo da je autoindustriji važno, a na Vladi je da odluči želi li ići u tom smjeru i stvarati mjere koje su potrebne da bi investitori došli u Hrvatsku", naglasio je Mate Rimac.

Kaže kako su pripremili opsežnu studiju oko toga zašto je do sada autoindustrija zaobilazila Hrvatsku, a predstavit će je u petak.

"Danas se države natječu na otvorenom tržištu, isto kao i tvrtke. Da bi bili atraktivni za te proizvođače, za takve investicije moraju postojati komparativne prednosti da bi uopće došli u izbor. Nažalost, trenutačno većinom nismo ni na nekoj short listi kada se razmatraju investicije", rekao je Mate Rimac, dodajući kako se to mora promijeniti ako želimo investicije iz autoindustrije. H
GRADNJA TVORNICE U KINI
Sredinom lipnja Liu Changlai, izvršni direktor Camel grupe, tvrtke koja je prošle godine s Rimac Automobilima u kineskom Xiangyangu počela gradnju tvornice pogonskih sustava za električna vozila, izjavio je kako će u budućnosti intenzivirati suradnju s Rimcem te kako će do kraja godine zajednička tvornica dosegnuti kapacitet proizvodnje od 150 tisuća pogonskih sustava. Camel grupa je 2017. godine uložila u Rimac Automobile 30 milijuna eura, a lani su Camel i Rimac zajedničkim ulaganjem u Xiangyangu krenuli u izgradnju tvornice pogonskih sustava za električne automobile, uz ostalo motora i invertera. Liu Changlai ističe snažnu podršku koju su od lokalne vlasti dobili za gradnju tvornice koja je iznosila deset milijuna eura. Kineska tvrtka uložila je 20 milijuna eura, a Rimac Automobili pet milijuna eura. Inače, tvrtka Rimac Automobili 2018. godinu završila je sa 79,8 milijuna kuna ukupnih prihoda, što je čak za 32,9 posto više u odnosu na godinu prije. D.Pav.
Možda ste propustili...

PET MJESECI NAKON ZLOČINA U ĐAKOVU

Podignuta optužnica zbog ubojstva socijalnih radnika

DRAGUTIN BERGHOFER BELI PREŽIVIO JE PAKAO OVČARE

Ovčara i Vukovar još nisu do kraja ispričane priče

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

MOGLO BI SE DOĆI DO ISTINE O SUDBINI VEĆEG BROJA NESTALIH?

U Negoslavcima pronađeni posmrtni ostaci i treće osobe iz Domovinskog rata

2

SPAŠAVANJE GOTOVO IZGUBLJENE VRSTE

U slavonska lovišta vratiti "kraljicu polja"

3

U PROSINCU 2018. POTROŠENO 13,5 MILIJARDI

Na Crni petak potrošnja je veća nego na Badnjak