Ekonomija
NOVI NATJEČAJ IZ VINSKE OMOTNICE

Vinarima do 80 tisuća eura potpore
Objavljeno 24. lipnja, 2019.
Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je novi natječaj za mjeru "Informiranje u državama članicama iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2019. – 2023. godine". Kako navode iz Agencije: "Informativne aktivnosti obuhvaćaju informiranje potrošača u državama članicama u pogledu odgovorne konzumacije vina i rizika povezanih sa štetnom konzumacijom alkohola te sustava zaštićenih oznaka izvornosti i zaštićenih oznaka zemljopisnog podrijetla Unije u pogledu posebne kakvoće, ugleda ili ostalih značajki koje vino ima zbog posebnog zemljopisnog okruženja ili podrijetla.
- Mjere iz Nacionalnog programa napravili smo zajedno sa strukom, vinarima i vinogradarima. Veliko EU tržište s brojim proizvodima zahtjeva jaku promociju, a mi im pomažemo da svoje vrhunske proizvode promoviraju i plasiraju. Uz mjere iz Programa ruralnog razvoja za vinarstvo i vinogradarstvo, tu su i administrativna rasterećenja, ukidanje evidencijskih markica, transparentni uvjeti prodaje na tržištu, pojačane kontrole i nove vinogradarske regije, a one su samo dio velikog paketa promjena koje smo uveli kako bi ovaj sektor bio što konkurentniji - izjavio je potpredsjednik Vlade RH i ministar poljoprivrede, Tomislav Tolušić. Razina potpore iznosi do 80 % ukupno prihvatljivih troškova i odnosi se na sredstva EU-a. Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu iznosi 100.000 eura, a rok za podnošenje prijava je do 31. srpnja 2019. Z.Rupčić
Oglašavanje u medijima na tržištu država
Korisnici mjere Informiranje mogu biti stručne organizacije, organizacije proizvođača vina, udruženja organizacija proizvođača vina, privremena ili stalna udruženja dvaju ili više proizvođača, sektorske organizacije i javna tijela utemeljena zakonom koji predstavljaju proizvođače vina, osim korisnika Državnog proračuna. Dozvoljeni troškovi unutar ove mjere su sudjelovanje u informativnim kampanjama, sajmovima, izložbama, oglašavanje u medijima na tržištu država članica izrada i distribucija informativnih materijala, troškovi osoblja...
Možda ste propustili...

VEĆINA WEB-STRANICA NAJVEĆIH HRVATSKIH KOMPANIJA ENERGETSKI JE NEODRŽIVA

Internet je četvrti najveći zagađivač okoliša u svijetu

NA MOSTARSKOM SAJMU 42 TVRTKE IZ RH

Planiraju poboljšati izvoz na tržište BiH

Najčitanije iz rubrike