Objavljeno 12. lipnja, 2019.
Prošle godine Nestlé se obvezao da će do 2025. godine 100 % pakiranja biti od materijala koji će se moći ponovo iskoristiti ili reciklirati, a s tim ciljem kompanija je osnovala Nestlé Institut za ambalažu i pakiranje (Nestlé Institute for Packaging Sciences). Prvi brendovi koji će koristiti nove materijale na bazi papira i biorazgradivih/kompostabilnih polimera su NESQUIK, Yes!, SMARTIES i MILO. "Ubrzavamo rješavanje problema plastičnog otpada. Ove se godine više od pet tisuća naših zaposlenika diljem svijeta odazvalo na obilježavanje Svjetskog dana oceana i sudjelovalo u akcijama čišćenja", istaknula je Irena Kurtanjek, voditeljica korporativnih komunikacija tvrtke Nestlé. Koliki je doprinos Nestléa svjedoče i brojke. Do kraja 2017. kompanija je uklonila više od 100.000 tona ambalažnih materijala iz svojih proizvodnih procesa, a ove godine očekuje se uklanjanje novih 40.000 tona plastike. Svih 4200 postrojenja tvrtke Nestlé upravo uklanja plastiku za jednokratnu upotrebu koja se ne može reciklirati.
Z.R.