Osijek
OKUPLJANJE U TIKVEŠU

Gaudeamusov 23. rođendan
Objavljeno 11. lipnja, 2019.
Tradicionalna proslava 23 godine Gimnazije Gaudeamus održala se proteklog vikenda u Tikvešu. Uz vrhunski čobanac, grah i iš-fiš okupili su se u Tikvešu brojni prijatelji i suradnici. Osim sadašnjih, bivših i budućih učenika Gimnazije slavili su u Tikvešu i mališani iz Gaudeamusove GiGa igraonice koji su uspješno završili još jednu godinu učenja engleskog jezika, glazbenog i brbljaonice, informatike i sportaonice. Na pozornici u Tikvešu tako su neki mališani, među kojima su najmlađi oni od tri godine, imali svoj prvi javni nastup, na veliki ponos roditelja, baki i djedova, a i voditeljica programa.

Inače, dva puta tjedno po 75 minuta u GiGa igraonici djeca se igraju sa svojim "teachericama", a kroz igru i na zabavan način otklanjaju probleme i usvajaju važne kompetencije cjeloživotnog obrazovanja, socijaliziraju se, usvajaju radne navike, vještine efikasnog učenja i razvijaju svoju kreativnost osmišljavanjem novih igrica. Djecu uče i o pravilnoj uporabi tablet-uređaja i preveniranju razvoja ovisnosti, a zapostavljeni nisu ni tjelesni i motorički aspekti, koji se razvijaju kroz zanimljive gimnastičke koreografije i igre.

Kao u GiGa igraonici, i u Gimnaziji Gaudeamus, u kojoj trenutno traju upisi, naglasak je na individualnom pristupu i ostvarenju potencijala svakog učenika. Radi što kvalitetnijeg kreiranja kurikuluma Gimnazija Gaudeamus prepoznala je tri ključna cilja na kojima se treba temeljiti obrazovanje, a to su kontinuitet, organizacija i rana profesionalna orijentacija. Najvažniji od spomenutih je profesionalna orijentacija, pri čemu se na svakom satu potiče učenike da zapišu ono što im je zanimljivo te na taj način u Gaudeamusu vrlo brzo dolaze do izbornog predmeta učenika. “Potom, kada su učenici motivirani i kada znaju što žele, nije nikav problem pripremiti ih za buduće radno mjesto”, ističe Saša Šakić, osnivač i razvojni menadžer Gimnazije Gaudeamus. Za velike rezultate te škole, od kojih su najistaknutiji najbolji rezultat na prvoj državnoj maturi te 0 % nezaposlenih učenika, zaslužno je prije svega puno odgovornosti i puno rada te individualni pristup svakom učeniku. Učenicima se omogućava rad na njihovoj zoni interesa i fokusiranje na predmete i sadržaje koji ih zanimaju, čime se uvelike smanjuje školski stres. E.N.
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike