Osijek
NA FERIT-u ODRŽANA 6. PMI DAYZ KONFERENCIJA

Važno je znati žonglirati
Objavljeno 25. svibnja, 2019.

Zanimljiva regionalna konferencija odražana je u petak i subotu, 24. i 25. svibnja, na osječkom Fakultetu elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija (FERIT). Riječ je o konferenciji PMIDayz, jednoj od tri poslovne konferencije u Hrvatskoj koje u svom sadržaju sustavno pokrivaju teme iz upravljanja projektima.


Tema ovogodišnje konferencije, šeste po redu u Osijeku, bilo je žongliranje. Ali ne, kao što ste možda isprva pomislili, objektima poput loptica, nego projektima, rokovima, promjenama u projektnim timovima, prioritetima... Dakle, svim onim stvarima i situacijama s kojima se svakodnevno susreću voditelji projekata.


- Svi mi imamo mnoštvo projekata i stalno žongliramo s rokovima, članovima tima, očekivanjima ljudi koji su naručili projekte, vremenom i slično. Uvijek je nešto u zraku, uvijek nešto padne u krivo vrijeme i onda imamo vruć krumpir s kojim je teško baratati - rekao nam je Nenad Bestvina, voditelj udruge PMI Osijek.


Sudionici konferencije mogli su, između ostalog, raditi i na pramajci svih vještina komuniciranja, motiviranja, uvjeravanja, pregovaranja i utjecaja - slušanju.
- Dokazano je da projekti koji nisu uspjeli najčešće nisu uspjeli zato što nisu ostvarili cilj i očekivanja onih koji su te projekte naručili. A zašto nisu? Zato što nisu čuli što ti ljudi očekuju. Mi svi volimo imati u mislima što ćemo odgovoriti čovjeku koji nam priča i u tom trenutku ga više ne slušamo pažljivo, i to je greška koju svi činimo - dodaje Bestvina.

Ivan Alilović

OD IDEJE DO REALIZACIJE
Put od ideje do realizacije nije niti malo jednostavan. Čak i kad je ideja izvrsna, do konačnog proizvoda i pronalaska mjesta na tržištu trnovit je put.
- Prvo moramo shvatiti da je naša ideja samo ideja koja je u zraku, a da bi se od nje došlo do konkretnog produkta to isto podrazumijeva projekt, odnosno projekt prije projekta. Dakle, da bi uopće počeli raditi, moramo osmisliti cijelu priču. Za to moramo predviditi neko vrijeme, neke novce i saznati što se još u tu ideju treba uključiti da bi od nje napravili proizvod - poručuje Bestvina.

Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike