Objavljeno 23. svibnja, 2019.
Najviše priznanje za izvanredan dizajn, zlatna nagrada Međunarodnog dizajnerskog foruma (iF DESIGN AWARD 2019.) dodijeljena je brendu hansgrohe za Rainfinity - novu paletu tuša koji je zbog svoje inovativnosti u oblikovanju i funkcionalnosti ocijenjen kao trendseterski.
‘‘U raspon tuša Rainfinity ukomponirano je umijeće dosljednih proporcija s impresivnom mješavinom materijala. Kontrastnim crno-bijelim izgledom hansgrohe je napravio korak više i ponudio alternativu karakterističnom kromiranom izgledu konvencionalnih miješalica‘‘, ocijenio je žiri.
U konkurenciji od 6375 prijavljenih radova, međunarodni stručni žiri zlatnim priznanjem za izvanredan dizajn nagradio je njih 66. Grupa Hansgrohe, kojoj pripadaju brendovi hansgrohe i AXOR, dobila je ukupno osam nagrada.
"Posebno smo ponosni što je Rainfinity osvojio iF zlatnu nagradu jer je to potvrda liderske pozicije brenda hansgrohe u stvaranju novih trendova u kupaonici‘‘, kazao je Marc André Palm, voditelj globalnog brand marketinga za hansgrohe.
Zahvaljujući cjelokupnom sastavu inovativne tehnologije, elegantnom dizajnu i vrhunskoj kvaliteti, Rainfinity tuš svojim kapljicama prožima cijelo tijelo od glave do pete. Međutim, zahvaljujući inovativnom zidnom spoju, glava se može zaštititi od prskanja zbog prilagodljivog nagiba glave tuša.
J.Kn.