Objavljeno 21. svibnja, 2019.
Ponuda je odlična. Twingo Life+Cool SCe 75 je sa 67.900 kuna zadržao titulu najjeftinijeg automobila u Hrvatskoj
Twingo je prije četiri godine radikalno promijenjen postavljanjem motora straga, zato što platformu i mehaniku dijeli sa Smartom Forfour, s kojim se i proizvodi na istoj traci u slovenskom Revozu. Osvježen i dotjeran, predstavljen je zimus na salonu u Ženevi, a sada je stigao i na naše tržište. Sprijeda je potpuno redizajniran, s elegantnijim prednjim odbojnikom, na kojemu više nisu okrugla dnevna LED svjetla. Ona su sad u obliku slova C, postavljena u glavni sklop svjetala i standardna na svim modelima.
Grafika prednje rešetke i posebno bočni usisnici za zrak čine ga širim i modernijim. Twingo je sad 10 mm niži, a na boku se može uočiti i veći usisnik zraka, koji tako poboljšava hlađenje motora. S praktičnijom ručkom, vrata prtljažnika sada se mogu otključati i otvoriti u jednom pokretu. Dodajmo važan detalj, sad je olakšano otvaranje i zatvaranje prednjeg poklopca, ispod kojeg su posude s bitnim tekućinama. Tko je bar jednom po snijegu trebao doliti stakloper zna koja je to muka.
Poboljšanja
I iznutra je poboljšan. Središnja je konzola funkcionalno dorađena s podesivim držačem u koji se može staviti čaša ili postaviti pametni telefon u uspravan položaj. Sad su u donjem dijelu konzole dva USB i jedan AUX utor. Novi je dizajn ručice mjenjača, pretinac za rukavice sada je zatvoren na svim razinama opreme, a stražnja polica redizajnirana i ojačana. Tri su razine opreme; Life, Zen i Intens, a putnički se prostor može individualno prilagoditi, počevši od druge razine, s izborom između tamnih i svijetlih kombinacija boja presvlaka. Ova verzija ima i ručni klima-uređaj i radio kompatibilan s R & Go aplikacijom za smartphone. Ta besplatna aplikacija pretvara iOS ili Android smartphone u user-friendly multimedijski sustav kompatibilan sa sigurnom vožnjom.
U najvišoj razini opreme, uz posebne presvlake i automatsku klimu, dodan je novi multimedijski sustav Easy Link sa 7-inčnim dodirnim zaslonom. Ploča s instrumentima lakirana je u bijelo, a nasloni su za ruke prošiveni za sofisticiraniji i ugodniji osjećaj.
Odlični motori
Baš kao i izvana, može se birati između paketa za prilagodbu boja (crna, crvena ili žuta), za promjenu nijanse armaturne ploče, ventilacijskih otvora, upravljača i vanjske obloge na ručici mjenjača. Elektronska asistencija uključuje upozorenje o napuštanju traka i pomoć pri kretanju uzbrdo. Nudi se samo verzija s pet vrata.
Još jedna boljka dosadašnjeg modela je otklonjena, inertni i ne pretjerano štedljivi motori sad su prošlost. I dalje su pogonska opcija trocilindarski motori, obujma 998 ccm u atmosferskim verzijama SCe 65 i SCe 75, te 898 ccm u modelu TCe 95. Oba atmosferska motora razvijaju okretni moment od 92 Nm i isporučuju se uz ručni 5-stupanjski mjenjač.
Što se tiče Hrvatske, ponuda je odlična. Najslabiji motor uopće se ne nudi, a iako bazni model Life serijski nema klimu, ona dolazi u akciji s paketom Cool i prigodnim popustom. Tako je Twingo Life+Cool SCe 75 sa 67.900 kn zadržao titulu najjeftinijeg automobila u Hrvatskoj, koji uz sve to dolazi uz jamstvo od pet godina ili 100.000 km. Čak ni najopremljenija verzija s najjačim motorom i EDC mjenjačem s cijenom od 98.650 kn nije prešla psihološku granicu od 100 tisuća kuna.
Mato Pavličević
PREPOZNATLJIVE FRANCUSKE BOJE
Renault je s francuskim sportskim brendom pripremio ekskluzivnu ograničenu seriju Twinga, prepoznatljivu po posebnim oznakama na bokovima i “francuskim” bojama vanjštine. Bočne trake na kabini su asimetrične, na lijevoj strani su “francuske” boje, a trobojne pruge vizualno se preklapaju preko krova tako da je na desnoj strani samo logo “le coq sportif”. Kućišta retrovizora obojena su u crveno. I iznutra je poseban, samo što su za ovaj model drukčije obloge vrata, podne prostirke, ploča s instrumentima i ručica mjenjača.
67.900
cijena je Twingo Life+Cool
SCe 75, najjeftinijeg
automobila u Hrvatskoj