Ekonomija
MEĐUNARODNO REPOZICIONIRANJE

Rasprodali sva uskrsna putovanja za daleka odredišta - očekuju se dobri rezultati i ljetnih putovanja
Objavljeno 24. travnja, 2019.
Razvijamo nove programe zahvaljujući stručnim zaposlenima, kaže Tomislav Varga predsjednik Uprave turističke agencije Atlas
Najveća turistička agencija u Hrvatskoj Atlas ove godine očekuje pozitivno poslovanje i dobru popunjenost svojih programa i s domaćim i stranim turistima fokusirajući se na razvoj profitabilnih proizvoda i novih poslovnih modela, ističu predsjednik i član uprave te kompanije Tomislav Varga i Mislav Veselica.
"U prvim mjesecima ove godine i mi smo za neka razdoblja primijetili nešto usporeniji booking, no na našim programima nije bilo pada potražnje, kao ni izraženijeg ‘last minutea‘, pa ni za uskrsna putovanja iz Hrvatske u svijet, koja smo praktički rasprodali, pogotovo za daleka odredišta", iznose u razgovoru za Hinu Varga i Veselica.
Veselica pritom dodaje i da je njihova poslovna strategija, s obzirom na nove proizvode i modele, više usmjerena na ‘first‘ nego na ‘last‘ minute ponude s popustima, izlazeći time u susret onima koji se prije odluče za putovanja.
Dobre najave imaju i za ostatak ove godine i sa stranih i sa domaćeg tržišta, na kojemu je, kako kaže Veselica, Atlas prisutan u svim dijelovima Hrvatske te ima vrlo kompleksnu ponudu koju nude i njihove partnerske manje agencije.
"Ove godine bilježimo poraste u MICE (kongresnom) te segmentu korporativnih putovanja, kao i u "outgoingu" ili odlascima domaćih putnika u inozemstvo. Vjerujemo da će dobri rezultati biti i u segmentu krstarenja, tura i ljetnih putovanja", kaže Veselica. "Posljednjih godina procjenjujemo svaki dio poslovanja, koncentrirajući se na one koji su profitabilni. Primjerice, za neke ćemo segmente radije sklopiti suradnje s našnim putničkim agencijama - našim partnerima - umjesto da ulazimo u tržišne utakmice s produktima koji nam nisu u fokusu. Naravno, istodobno i povećavamo kapacitete, primjerice, na našim mini kruzerima, turama, izletima i drugim, jer za to imamo rast potražnje i dobru popunjenost", kaže Varga.
Takva je strategija u 2018., kako iznosi, donijela mali porast prihoda, nešto manji od jedan posto u odnosu prema 2017., ali veći porast operativne dobiti, od 13,6 posto. Atlas je u 2018. imao više od 300 tisuća turista koji su koristili noćenja u Hrvatskoj, a kada se tome dodaju brojke od članica adriatica.net grupe Kompasa Poreč i Kompasa Ljubljana dolazi se do brojke od oko 5 milijuna ostvarenih noćenja u Hrvatskoj. Slijedom uspješno okončane nagodbe vjerovnika Agrokora, čiji je Atlas bio član, Atlas je promijenio naziv u ATLAS plus, za što i Varga i Veselica kažu da je tehnička promjena, u čemu je ipak najvažnije zadržavanje kontinuiteta u poslovanju, brenda i ljudi. "Svi zaposleni zadržavaju posao i sva stečena prava, a implementacija nagodbe pridonosi i tome da Atlas sada može jasnije planirati i postavljati poslovne strategije, pa i određeno repozicioniranje na globalnom tržištu. O tome za sada ne možemo reći više, osim da ćemo i dalje otvarati nova tržišta, raditi na sinergijama i konsolidaciji poslovnih modela koji donose dodanu vrijednost", zaključio je Veselica. Hina
NEDOSTAJE VODIČA I KRUZER-MENADŽERA
Govoreći o poslovanju Atlasa Varga naglašava da se posljednjih godina Atlas fokusira na osnovnu djelatnost touroperatora, što je donijelo i poboljšanje poslovnih performansi. "Bavimo se onim u čemu smo najbolji i razvijamo brojne nove programe praktički za cijelu Hrvatsku i svijet, a zahvaljujući stručnim i motiviranim zaposlenima, kojih za stalno imamo više od 180. Sa sezonskim radnicima koje zapošljavamo tijekom cijele godine broj zaposlenih ukupno na godišnjoj razini poveća se za bar još 200", kaže Varga i dodaje da i njima nedostaje radnika, pogotovo vodiča i kruzer-menadžera.
Možda ste propustili...

IZGRADNJA DALEKOVODA I TRANSFORMATORSKE STANICE

Dalekovodu novi poslovi u Sloveniji i Albaniji

SURADNJA LIDLA I “ČISTOG PODZEMLJA”

Educirali učenike osnovnih škola o važnosti prirode

Najčitanije iz rubrike