Objavljeno 30. ožujka, 2019.
Na čelu mlade i kreativne ekipe, koja radi tri godine, osnivač je Zvonimir Šarić
Spojili su modu i humanost. Osmislili su prve tenisice na svijetu koje pozivaju na udomljavanje. Njihove "životinjske" majice i čarape, torbe i tenisice prošetale su se po Kineskom zidu, uslikale ispred Taj Mahala, viđene su na Islandu... Manekenke unikatnih streetwear komada imaju 80, 24 i 8 godina. Narudžbe stižu u simpatičnoj "mravljoj kutiji" s malim iznenađenjem. Sve to, ali i više od napisanog, dio je modne priče koja oduševljava Hrvatsku. Oni su - Sugar Ants!
Iza tog imena naime, krije se nesvakidašnji brend s hrvatskog istoka, iz grada Vinkovaca, i koji će sredinom ove godine slaviti svoj treći rođendan. Na čelu mlade i kreativne ekipe osnivač je brenda Zvonimir Šarić. Ideja je, pak, zanimljivo je, nastala posve slučajno. - Nisam ni u primisli imao ideju za krenuti u poduzetničke vode. Tražio sam nekom prilikom na internetu inspiraciju za tetovažu i naišao sam na nekoliko geometrijskih crteža životinja, privukao me minimalizam tih crteža. I dogodio se "klik" - priča taj 28-godišnjak, inače po struci upravni pravnik. U svega nekoliko mjeseci ideja je i zaživjela.
"Ne kupuj, udomi!"
Zvonimirova je zamisao bila da bi takvi crteži lijepo izgledali na odjeći, što se i pokazalo uspješnim kroz dosadašnje kolekcije. Majice kratkih i dugih rukava, čarape, torbe i tenisice s mnogim motivima - pande, ljenjivca, mačke ili slonova, pasa, šišmiša, morskog psa, koale... Posebno je ponosan na suradnju s poznatim hrvatskim brendom, vukovarskom tvrkom "Borovo" na "životinjskim" startasicama koje su osvojile srca ljubitelja životinja. - U unutrašnjosti tenisica natpis je "Ne kupuj, udomi!", i moram reći da su prve na svijetu koje imaju edukativnu notu, i pozivaju na udomljavanje napuštenih životinja - kaže Zvonimir, i dodaje da je "Sugar Ants" brend u potpunosti posvećen životinjama. Određeni dio od prodaje ide, naime, u humanitarne svrhe, pa pomažu udrugama koje se skrbe za napuštene pse kao što je vinkovačka udruga Rocco i Azil iz Osijeka. K tome, prvi su brend u Hrvatskoj koji je - udomio psa. Iz osječkog Azila kod vegana Zvonimira Šarića, velikog ljubitelja životinja i borca za njihova prava, došao je Titan, omiljeni "div pun ljubavi". Spojio je tako i ljubav s poslom.
Inače, uz Zvonimira kao kreativnog direktora, ekipu "Sugar Antsa" čini i mlada kreatorica Melani Grabar iz Rijeke zaslužna za svaki motiv u svim kolekcijama, a surađuju s fotografima i modelima.
Kampanja "jež"
Reagirali su iz "Sugar Antsa" i na nedavno zlostavljanje ježa u Splitu, a objavu s pozivom da se svako zlostavljenje prijavi vidjelo je više od 600.000 ljudi na Facebooku, uz prijedlog da i jež postane motiv na nekoj budućoj kolekciji.
Posebno je zanimljiva bila njihova kampanja "Ruskaka za sve", s modelima tri generacije žena - od 80, 24 i 8 godina - što je izazvalo oduševljenje. - Planiramo i kolekciju majica za djecu, jer ljudi nam traže nešto s našim motivima i za klince - kazuje Zvonimir, dodajući da trenutačno rade na ponešto drugačijem projektu, ovaj put visoke mode umjesto dosadašnjeg casuala, no detalje zasad ne otkriva. Premijera se očekuje u lipnju, a ljubitelji njihovih proizvoda nestrpljivo čekaju. Zvonimir pak, otkriva otkud naziv "šećerni mravi". - Mnogo smo razmišljali, i slučajno naišli na sugar ants vrstu koja je fascinantna, inteligentna životinja u čijem mravinjaku svatko ima svoj posao, svi se suportaju, imaju čak uređen i odvoz smeća - kazuje, što je bila "odlična simbolika" za naš brend oslonjen na skrb o životnjama i okolišu.
Reći će Zvonimir i da im je kvaliteta proizvoda jako važna pa koriste 100-postotni pamuk, a sve rade u suradnji s hrvatskim i lokalnim tvrtkama. Mladi osnivač brenda koji iz Vinkovaca osvaja sve veće tržište, najviše je kaže ponosan što je ta lijepa priča pokrenuta u Slavoniji gdje se, unatoč (ne)prilikama i iseljavanju mladih, ipak s dobrom idejom i trudom može o(p)stati.
Sanja Butigan
Zvonimir Šarić
osnivač brenda
U unutrašnjosti tenisica natpis je “Ne kupuj, udomi!”, i moram reći da su prve na svijetu koje imaju edukativnu notu, i pozivaju na udomljavanje napuštenih životinja.