Objavljeno 29. ožujka, 2019.
Do kakvih sve neugodnosti može doći zbog telefonskih operatora, pokazuje slučaj 84-godišnje Osječanke Katice Horvat, koja je ostala bez telefonske linije, odnosno prebačena je drugom teleoperatoru a da nikada nije razgovarala s agentom!
- Majka je operirana sredinom veljače i dan nakon operacije došao sam u njezinu kuću, u kojoj, inače, živi sama. Javio sam se na telefon i neki ženski glas pita me koliki je mjesečni račun i traži neke detalje, no upao sam u riječ i rekao da me ne zanima nikakav prelazak na A1, znajući da je majka dugogodišnji pretplatnik Optima Telekoma. Mjesec dana poslije, točnije, 18. ožujka, Optima Telekom isključuje njezin broj telefona uz obrazloženje da je prešla drugom operatoru. Do danas joj telefonska linija nije osposobljena - priča njezin sin Zvonko, objašnjavajući da je provjerom otkrio kako agentica nema nikakav dokaz da su majka ili on, koji je s agenticom razgovarao, tražili promjenu, a nema ni pismenog zapisa, ni preslike osobne iskaznice, odnosno OIB-a ili potpisa, što je uobičajeno pri promjeni operatora. Osim toga, kaže, telefonska linija glasi na Katicu Horvat i samo ona može napraviti promjenu, a bila je u bolnici. Problem se javio, kaže, kad je izišla iz bolnice, jer zbog propusta nitko s njom ne može komunicirati već više od deset dana.
- Ne mogu opisati koliko sam ogorčen činjenicom što je netko ili lažno sklopio ugovor ili je učinjen takav propust koji je rijetko viđen. Telefonska linija u Baranjsku 30 uvedena je 1970. godine, funkcionirala je čak i u vrijeme Domovinskog rata, a sad je iznenada isključena zbog navodne promjene operatora - priča Horvat.
Međutim, nakon upita Glasa Slavonije iz A1 odgovaraju kako broj Katice Horvat nije prenesen u A1 i usluga nije aktivirana zbog formalnog odbijanja prijenosa broja iz Optime.
- A1 je poduzeo sve aktivnosti da se predmet riješi na zadovoljstvo korisnice - stoji u odgovoru tog operatora. Neslužbeno doznajemo da se pogreška potkrala nakon što očitanje broja telefona između jednog drugog korisnika i agenta nije bilo točno. Kolatelarna žrtva, čini se, ispala je vremešna Osječanka, kojoj će njezina telefonska linija, koju ima pola stoljeća, ponovo biti aktivirana.
A nakon što su zatražili podatke o vlasnici, broj telefona i adresu priključka kako bi mogli napraviti detaljniju provjeru, iz Optima Telekoma za sada nije stigao nikakav odgovor. Međutim, iz A1 neslužbeno doznajemo da će problem biti riješen u najkraćem roku, jer su ta dva operatora u stalnom kontaktu zbog navedenog slučaja.
M. Mihelić
Sramota je da jedan operator isključi pretplatnika iako nikada nije prešao drugome