Osijek
PREDAVANJE NA EFOS-U U ORGANIZACIJI OSC-A

Kako povećati razvoj softverskih proizvoda?
Objavljeno 22. ožujka, 2019.
Osijek Software City doveo je u okviru ciklusa Marketing talksa, predavača iz Zagreba koji je u ispunjenoj dvorani Ekonomskog fakulteta govorio o "kulturi" softverskih proizvoda. Riječ je o Marku Kovaču, suosnivaču brzorastuće IT tvrtke Repsly, koji je naglasio kako se strateškim razvojem i prodajom softverskih proizvoda u Hrvatsku može privući investitore iz cijeloga svijeta.

- Potrebno je izgraditi održivi sustav, definirati što radimo, za koga, koje su karakteristike našeg proizvoda, kako se on prodaje, te kako je uopće tvrtka organizirana i financirana. Većinu današnjeg IT sektora u RH čine agencije, odnosno tvrtke koje rade po narudžbi klijenata, dok samo desetak tvrtki radi svoj vlastiti proizvod - ukazao je Kovač.

- Kod tvrtki koje se bave razvojem i prodajom vlastitih softverskih proizvoda postoje dvije najveće pogreške, koje čine 75 % "smrtnosti", a to je razvoj proizvoda za kojim tržište nema stvarnu potražnju, a drugi je preuranjeno trošenje kapitala prije "sazrijevanja" proizvoda. To rezultira gašenjem tvrtke ili prelaskom na agencijski način poslovanja - objasnio je Kovač, koji je ovakva predavanja već imao u Zagrebu i Splitu, dok veliki interes freelancera, studenata i poduzetnika u Osijeku dovoljno govori o aktualnosti i važnosti ove teme. Mr.M.
Možda ste propustili...

ODLIČAN USPJEH PK “BROADWAY”

Osječanima četiri pehara

TROŠKOVI ZA ČETVEROČLANU OBITELJ

Za uskrsno blagovanje prosječno 550 kuna

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
oglas