Osijek
PREDAVANJE NA EFOS-U U ORGANIZACIJI OSC-A

Kako povećati razvoj softverskih proizvoda?
Objavljeno 22. ožujka, 2019.
Osijek Software City doveo je u okviru ciklusa Marketing talksa, predavača iz Zagreba koji je u ispunjenoj dvorani Ekonomskog fakulteta govorio o "kulturi" softverskih proizvoda. Riječ je o Marku Kovaču, suosnivaču brzorastuće IT tvrtke Repsly, koji je naglasio kako se strateškim razvojem i prodajom softverskih proizvoda u Hrvatsku može privući investitore iz cijeloga svijeta.

- Potrebno je izgraditi održivi sustav, definirati što radimo, za koga, koje su karakteristike našeg proizvoda, kako se on prodaje, te kako je uopće tvrtka organizirana i financirana. Većinu današnjeg IT sektora u RH čine agencije, odnosno tvrtke koje rade po narudžbi klijenata, dok samo desetak tvrtki radi svoj vlastiti proizvod - ukazao je Kovač.

- Kod tvrtki koje se bave razvojem i prodajom vlastitih softverskih proizvoda postoje dvije najveće pogreške, koje čine 75 % "smrtnosti", a to je razvoj proizvoda za kojim tržište nema stvarnu potražnju, a drugi je preuranjeno trošenje kapitala prije "sazrijevanja" proizvoda. To rezultira gašenjem tvrtke ili prelaskom na agencijski način poslovanja - objasnio je Kovač, koji je ovakva predavanja već imao u Zagrebu i Splitu, dok veliki interes freelancera, studenata i poduzetnika u Osijeku dovoljno govori o aktualnosti i važnosti ove teme. Mr.M.
Najčitanije iz rubrike