Tehno
RAZVOJ NOVE LINIJE

Greyp predstavio G6 – novi model pametnog električnog bicikla
Objavljeno 22. ožujka, 2019.

Razvoj i proizvodnja novog modela električnog bicikla označava zaokret u razvojnoj filozofiji Greypa, gdje naglasak sa „snage i brzine“ prelazi na „pamet i povezanost“ kreirajući pritom jedinstveno korisničko iskustvo.

Greyp G6 kao glavnu diferencijaciju u odnosu na postojeću ponudu brdskih bicikala ističe primijenjenu visoku tehnologiju. Ekipa iz Svete Nedelje prepoznala je tržišne prilike te je električne brdske bicikle u svom stilu spojila s visokom tehnologijom. Razvoj nove linije električnih bicikala počeo je idejom da se ne kreira jedan u nizu električnih bicikala, nego da se iskoriste nevjerojatne mogućnosti elektrifikacije, povezivosti, “gamificationa” te uz dodatak iznimne kreativnosti stvori jedinstveni proizvod.

„Trebale su četiri godine intenzivnog istraživanja, razvoja i testiranja kako bismo razvili proizvod koji predstavljamo javnosti. Odlike sustava i same tehnološke platforme važnije su od samog proizvoda. Za razliku od tradicionalnih biciklističkih kompanija, umjesto opremanja bicikla električnim pogonom, mi smo bicikl razvili oko pogona, senzorike i stalnog pristupa internetu. Vjerujem da smo na jedinstven način spojili biciklističke i digitalne komponente, integrirali senzoriku i kamere, umrežili bicikle, razvili mobilnu aplikaciju i na taj način stvorili potpuno novo iskustvo vožnje bicikla. U ovaj projekt uložili smo četiri godine razvoja i vjerujemo da je ovo prekretnica za našu tvrtku, a ako možemo zanemariti skromnost na trenutak, ovo je prekretnica za biciklističku industriju“, izjavio je Mate Rimac tom prilikom. Jedna od glavnih odlika novog bicikla uloga je pametnog telefona koji postaje glavno korisničko sučelje.

G6 na temelju informacija dobivenih iz niza ugrađenih senzora direktno sudjeluje u donošenju odluka koje utječu na ponašanje bicikla, a time i samu vožnju, a u nekim slučajevima i sam može donijeti odluku. Primjerice, na temelju broja otkucaja srca vozača; G6 sam prilagođava razinu asistencije motora, a G-senzor detektira opasne situacije i počinje proceduru slanja poziva u pomoć. Niz podataka koji se prate i bilježe, poput prikaza utrošene energije vozača, ali isto tako i one električne, pružat će uvid u stanje bicikla i u navike korisnika, a sve s ciljem unaprjeđenja korisničkog iskustva i još boljeg doživljaja.

G6 je, za razliku od svog prethodnika, pedelec model, što znači da vozač pri pedaliranju ima asistenciju električnog motora, ali čim prestane pedalirati i asistencija motora prestaje.Povezivost omogućava slanje naredbi biciklu, ili pak dohvaćanje snimaka s integriranih kamera na biciklu, čak i kad bicikl i korisnik nisu na istoj lokaciji.M.R.
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana