Autoglas
ČETVRTA GENERACIJA PRODAJNOG HITA STIGLA U OSIJEK

Mazda 3 sportaš je izvana, a prava revolucija iznutra
Objavljeno 5. ožujka, 2019.

Nakon svjetske premijere u Los Angelesu i europske u Pragu, nova Mazdra 3 stigla je i u Osijek, točnije u prodajni salon autokuće Atenza, u Ulici sv. Leopolda Mandića 16. Dosadašnje tri generacije Mazde 3 prodale su se u više od šest milijuna primjeraka, a nakon viđenog sasvim smo sigurni da će i četvrta generacija naći put do kupaca.

Koncept za novu Mazdu 3 bio je koncentrirati emocije. To su u Mazdi napravili konceptom Kai i postigli kroz dva posebna elementa. Jedna je brza krovna linija karoserije, a drugi je vrlo veliki C nosač. Kombinacija toga daje izvanredan izgled, drugačiji od drugih hatchbacka. Mazdini su se tvorci na hatchbacku odlučili za masku i kotače u istoj, tamnijoj boji, što mu daje sportskiji, ali i dramatičniji izgled. Ali, tamna "wing" maska središte je svega, a na izboru je uistinu mnogo boja. Rezultat svega toga bogatiji je i moćniji izraz vitalnosti nego kod prethodnih KODO modela. Iznutra je prepoznatljiva, ali potpuno nova, i oduševila nas je!

Oduvijek su u Mazdi težili stvoriti čvrstu povezanost vozača s vozilom, što ga onda čini fokusiranog na ono što se zbiva u automobilu. Arhitektura interijera Mazde 3 odličan je primjer toga - vrlo je čista, smirena i opuštena, vozaču daje osjećaj da je dobrodošao, a i putnici dobiju osjećaj prostora. U Mazdi su odlučili tu filozofiju pratiti u svim budućim Mazdinim automobilima. Vrlo moderan izgled oduševljava, kao i vrlo ugodni materijali, precizna izrada i bolja ponuda prostora nego ranije. Potpuno nova Mazda 3 donosi zreliji Kodo dizajnerski jezik koji utjelovljuje suštinu japanske estetike. Dok cjelokupni dizajn predstavlja jednostavnu formu, suptilna uleknuća unose život u tu formu izmjenom svjetla i odsjaja koji se pretaču preko površine karoserije. Rezultat je bogatiji i moćniji izraz vitalnosti, nego onaj viđen na prethodnim Kodo modelima. Unatoč tome što dijele isto ime – Mazda 3 – modeli hatchback i sedan imaju sasvim različite osobnosti - dizajn hatchbacka je dinamičan, dok je sedan naglašeno elegantan.

U prodajnom salonu autokuće Atenza može se pogledati nova Mazda 3 s pet vrata, dok će sedan verzija, kojoj mnogi tepaju "mala šestica", doći uskoro. Što se tiče motorizacije, tu je 2,0-litreni atmosferski benzinac sa 122 KS i 213 Nm okretnog momenta, a "pride" se dobije i 48-voltna baterija, pa auto postaje “blagi hibrid” - ekološkiji je i štedljiviji, a ima i funkciju gašenja cilindara. Tu je i dizelski agregat, 1,8-litreni SkyActiv-D sa 116 konjskih snaga. Pogonska grupa obuhvaća najnovije SKYACTIV-X, SKYACTIV-G i SKYACTIV-D motore, od kojih svaki omogućava uglađenost i linearnu kontrolu snage u svim uvjetima vožnje. Držeći se svoje ključne filozofije dizajniranja automobila oko ljudskog bića, Mazda je dramatično poboljšala temeljne atribute vožnje, tako da ubrzavanje, skretanje i kočenje svi u vozilu osjećaju potpuno prirodno. I definitivno su uspjeli u tome!

Milan Bugarić
Možda ste propustili...

POPULARAN GRADSKI AUTOMOBIL

Povoljnije do Toyote Axgo X

JANICA KOSTELIĆ SUVOZAČICA DVOSTRUKOG POBJEDNIKA WRC RALLYJA CROATIA

Prvakinja asistirala - prvaku