Novosti
HRVATSKI TURIZAM S NOVIM ADUTOM

Slavonija - turistička tajna koju treba otkriti
Objavljeno 22. veljače, 2019.
Gosti su na štandu mogli uživati u slavonskim delicijama u čijem su pripremanju sudjelovali Tomica Đukić i Branko Ognjenović

Hrvatska se sa svojom turističkom ponudom predstavila na jednom od najvažnijih turističkih sajmova u Njemačkoj - sajmu f.re.e, koji se do 24. veljače održava u Münchenu. Sajam posjeti oko 150 tisuća ljudi u pet dana trajanja. Posebno je u četvrtak njemačkim novinarima, kao i zainteresiranim gostima i čitateljima najtiražnijeg bavarskog lista - Münchner Merkura - predstavljene Slavonija i Baranja te Zagreb.


Hrvatska turistička zajednica i Ministarstvo turizma na ovaj su način nastavili promoviranje Slavonije i Baranje kao svojevrsnog novog turističkog hrvatskog aduta u vrijeme dok snažno raste interes Nijemaca za Tursku, Grčku i druge bliskoistočne destinacije. Sudeći prema zanimanju iskazanom na štandu Slavonije koji se nalazi na zajedničkom hrvatskom štandu, Slavonija Bavarcima prestaje biti nepoznanica, iako je dalje za mnoge "turistička tajna" koju žele otkrivati.


- Zanimanje za Slavoniju je odlično. Ja se ne bavim ovim poslom i ništa ne znam o turizmu, samo volim Slavoniju i dobro govorim njemački jezik i moram priznati da sam šokirana ovim zanimanjem, naravno ugodno. O Slavoniji je očito napravljena već prije jako dobra promocija u lokalnim novinama i na lokalnom radiju. Ljudi znaju za Slavoniju. Dolaze ciljano, s konkretnim upitima, točno znaju koje prospekte žele. Zanimaju se što bi sve trebali vidjeti u Slavoniji, zanimaju ih kampovi, biciklizam, gastronomija... - kaže Ljiljana Rokoš koja radi na slavonskom štandu.


Na konferenciji za novinare na kojoj su predstavljeni Slavonija i Zagreb sudjelovao je, uz ministra turizma Garija Cappellija, direktora HTZ-a Kristjana Staničića i direktoricu TZ Zagreba Martinu Bienefeld, i Selimir Ognjenović iz njemačkog touroperatora I.D. Riva Toursa, ali i osječko-baranjski župan Ivan Anušić.


- Njemačka, kao naše tradicionalno tržište, s naglaskom na Bavarsku, otkuda nam dolazi najveći broj posjetitelja, posljednjih godina pokazuje značajan interes za destinacije u hrvatskoj unutrašnjosti te mi je drago što smo posjetiteljima sajma f.re.e. imali prilike dodatno predstaviti bogatstvo hrvatskog kontinentalnog turizma - rekao je Cappelli. I Staničić je naglasio kako je zadovoljan "što smo se brojnim partnerima i njemačkoj publici predstavili s našom Slavonijom, koju smo prikazali kao najljepšu hrvatsku turističku tajnu te našim glavnim gradom Zagrebom, trostrukim osvajačem nagrade za najbolji Advent u Europi." Anušić je predstavio prirodna i kulturna bogatstva cijele Slavonije i Baranje, pozvavši goste iz Bavarske da posjete istok Hrvatske.
Brojni su gosti na hrvatskom štandu mogli uživati u slavonskim delicijama u čijem su pripremanju sudjelovala dva vrsna kuhara - Tomica Đukić i Branko Ognjenović. Veliku je pozornost izazvao i bivši nogometaš Bayerna Giovane Elber. Zanimljivo je što je Elber na hrvatski štand stigao u pratnji Osječanina Mirsada Kerića, poznatog nogometnog menadžera.


Igor Mikulić
Hrvatsku posjetila tri milijuna Nijemaca
U sklopu štanda HTZ-a svoju ponudu na sajmu predstavlja ukupno 25 izlagača među kojima su turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske, Šibensko-kninske i Krapinsko-zagorske županije, gradovi Zagreb i Novalja, Klaster Slavonija, Klaster Makarska rivijera te Valalta, Solaris, Hadria, Kampovi Dalmacije, KUH, Camping Village Šimuni, Novasol, Plitvice holiday resort, Aminess, Jadrolinija, Jadranka kampovi, Hoteli Njivice, Maistra, Mon Perin, Casa Nube, Zaton holiday resort, Ilirija i Campiste bi village. S tržišta Njemačke lani je ostvareno 2,9 milijuna dolazaka gostiju i 21,2 milijuna noćenja.
Gari Cappelli

ministar turizma

Njemačka, kao naše tradicionalno tržište, s naglaskom na Bavarsku, otkuda nam dolazi najveći broj posjetitelja, posljednjih godina pokazuje značajan interes za destinacije u hrvatskoj unutrašnjosti.