Ekonomija
JEDINSTVENI PROJEKT

U Lidlu “Vino moga zavičaja”
Objavljeno 20. veljače, 2019.
Lidl Hrvatska i Vinart pokrenuli su jedinstveni projekt “Vino moga zavičaja’’, a riječ je o natječaju s pomoću kojeg će domaći vinari dobiti priliku svoja vina plasirati na police Lidlovih trgovina u Hrvatskoj. Natječaj će, kako su priopćili iz tog trgovačkog lanca, trajati od 18. 2. do 1. 4. 2019. “Ovaj projekt nastavak je naše snažne podrške domaćim dobavljačima te doprinosa poticanju konkurentnosti malih proizvođača, čiji će proizvodi na ovaj način lakše naći put do hrvatskih kupaca”, ističu iz Lidla. Nakon odabira, vino godine - bijelo, crno i rose - prodavat će se pod etiketom vinara u svim Lidlovim trgovinama diljem Hrvatske. Na natječaj se mogu prijaviti svi proizvođači vina sa sjedištem u Hrvatskoj koji su upisani u Vinogradarski registar. Z.R.
Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana
1

PROGNOZE TRANSFORMACIJA KRIZE SE NIŽU JEDNA ZA DRUGOM I NE NAZIRE IM SE KRAJ

Zašto će se neke tvrtke u idućih šest godina ili spasiti ili uništiti?

2

HRVOJE STOJIĆ, EKONOMSKI ANALITIČAR HUP-A

Turisti u Hrvatskoj troše oko 150 eura dnevno, u Italiji i Španjolskoj prosječno 250, a u Francuskoj 550

3

NA KOCKI IM JE KONKURENTNOST I RAST

Europske banke zahtijevaju status strateškog sektora