Regija
SREDNJOŠKOLCI U PROJEKTU "\‘DEBATE GREAT"\‘

Vinkovački su gimnazijalci najuvjerljiviji u debatiranju
Objavljeno 15. veljače, 2019.
VINKOVCI - Zdravstveno-veterinarska škola "Dr. Andrija Štampar" provela je projekt ‘‘Debate great‘‘, koji je organizirao školski aktiv engleskog jezika, prof. Anđela Lozančić i Stephanie - Kate Lukač. Projekt je bio namijenjen učenicima drugih i trećih razreda svih srednjih škola, a na debati, koja je održana u Županijskoj vijećnici, okupile su se ekipe pet škola. Najbolji timovi, koji su imali najjače argumente i bili najuvjerljiviji u debatiranju, osvojili su simbolične nagrade i diplome kao potvrdu o sudjelovanju.


Najuspješnijom se pokazala vinkovačka Gimnazija ‘‘Matija Antun Reljković‘‘, drugo mjesto pripalo je ekipi Ekonomske i trgovačke škole "Ivan Domac" - ekipi Shaken, treće mjesto osvojila je također Ekonomska i trgovačka škola "Ivan Domac" - ekipa Acme, četvrto mjesto zauzela je ekipa Tehničke škole Ruđera Boškovića, a peto su mjesto podijelile ekipe Zdravstveno-veterinarske škole "Dr. Andrija Štampar" i vinkovačke Srednje strukovne škole.


- Održali smo debatu po našem projektu "Debate great", gdje smo pozvali sve škole s područja Vukovarsko-srijemske županije, no odazvale su se škole s područja Vinkovaca. Ove smo godine prvi put proveli projekt, nadamo se da će zaživjeti, da ćemo to dignuti na jednu višu razinu. Imali smo pet škola i približno pedeset učenika te tročlano prosudbeno povjerenstvo koje je odlučilo o najboljima. Mi smo u projekt ušli kao ambasador Europskog parlamenta pa smo imali raznovrsne teme - od kvalitete hrane u Hrvatskoj, migracije, školskih uniformi, koje su malo ležernije, ostati ili ići van iz Hrvatske, do modernih tema što se tiče interneta, nešto što je od općeg interesa. Kroz ovu debatu nadam se da smo unaprijedili jezične kompetencije naše djece - rekla je Anđela Lozančić, profesorica engleskog jezika u Zdravstveno-veterinarskoj školi "Dr. Andrija Štampar".
Prema riječima Rejhane Nuhanović Tadijan, članice prosudbenog povjerenstva, koje su još činile Mirela Dobutović i Josipa Petković, ocjenjivane su činjenične inormacije koje su iznosili učenici o svakoj temi, "za" ili "protiv", razumijevanje teme, uvjerljivost, jasnoća kojom su sudionici iznosili argumente, pobijanje argumenata protivničke ekipe te iznošenje završnih argumenata. Mario Kokaj
Možda ste propustili...

FOTOGRAFIJE PRIMAJU DO 12. SVIBNJA

Bioraznolikost - fotonatječaj

Najčitanije iz rubrike