Ekonomija
ANALIZA

Prodaja iPhonea u Kini pala za gotovo 20 posto
Objavljeno 12. veljače, 2019.
Appleova prodaja iPhona u Kini pala je za 20 posto na godišnjoj razini u četvrtom tromjesečju 2018. godine, dok je prodaja pametnih telefona kineskog konkurenta Huaweija porasla za 23 posto, objavila je analitička tvrtke IDC. Apple u svojim kvartalnim izvješćima više ne objavljuje podatke o obujmu prodaje iPhonea, nego samo prihode, što znači da je IDC-ova analiza kroz provjeru prodajnih kanala često najjasniji pokazatelj promjena u prodaji. Podaci IDC-a ukazuju na pad prodaje iPhonea u Kini u proteklom kvartalu za 19,9 posto u odnosu na isto razdoblje godinu dana prije, dok je Huaweijev broj isporuka porastao za 23,3 posto. Time je Appleov tržišni udjel smanjen na 11,5 posto, s 12,9 posto godinu dana prije, stoji u izvješću. Kinesko tržište pametnih telefona smanjilo se u četvrtom kvartalu za 9,7 posto, no Apple je zabilježio pad dva put bržim tempom, navodi IDC. H