Objavljeno 13. veljače, 2019.
U prvom kvartalu poslovne 2018./2019. prodaja METRO-a porasla je za 2,1 %, a kompanija bilježi i kontinuirani rast like-for-like prodaje, koja je u odnosu prema istom razdoblju prošle godine porasla za 2,3 %. Naveli su to iz te kompanije i dodali da se posebno ističe dinamičan rast od 9 % u segmentu prodaje preko dostave, koji je dosegnuo 1,4 milijarde eura te čini 18 % ukupnih prihoda kompanije. EBITDA u prvom kvartalu PG 2018./2019. (bez zarade od poslovanja s nekretninama) iznosi 470 milijuna eura. "Prodaja i prihodi METRO-a u prvome kvartalu tekuće poslovne godine u skladu su s očekivanjima. Poslovanje u Aziji, Istočnoj Europi i prodaja preko dostave nastavljaju se ubrzano razvijati, a vidljivi su i pozitivni rezultati pojačanog fokusa na HoReCa sektor i trgovce", naglasio je Olaf Koch, predsjednik Uprave tvrtke METRO AG. METRO nastavlja ulagati u digitalna rješenja za HoReCa kupce te je lansirao digitalnu platformu DISH, koju je u Hrvatskoj iskoristilo više od 1100 ugostitelja.
Z.R.