Regija
STRATEGIJA DONJEG MIHOLJCA DO 2027.

Prirodna i kulturna baština turistički aduti
Objavljeno 7. veljače, 2019.
DONJI MIHOLJAC

U gradskoj vijećnici u Donjem Miholjcu predstavljena je Strategija razvoja turizma grada Donjeg Miholjca do 2027. godine.

Riječ je o dokumentu koji, polazeći od postojeće pozicije Donjeg Miholjca u njegovu tržišnom okruženju, postavlja strateška razvojna usmjerenja te predlaže projekte kroz koje će se Strategija realizirati.

Donji Miholjac je grad koji na karti kontinentalne turističke ponude ima svoj šarm i potencijal, a zacrtani ciljevi koji će pridonijeti njegovu daljnjem turističkom razvoju ostvarivi su uz dobru projektnu dokumentaciju i timski rad onih koji će raditi na realizaciji projekata, naglasio je Damir Novotny, voditelj stručne grupe T&MC Grupe, koja je za Grad Donji Miholjac izradila Strategiju. Govoreći o glavnim adutima koje u ovom gradu mogu osigurati poziciju među atraktivnim srednjoeuropskim destinacijama, istaknuo je da je prostor Donjeg Miholjca bogat materijalnom i nematerijalnom baštinom.

Formuliran tržišni identitet Donjeg Miholjca u prvi plan stavlja prirodne ljepote, kulturnu baštinu, autentičnu gastronomiju i ponudu aktivnog odmora. Kao glavne turističke atrakcije naveli su rijeku Dravu, ribnjake, ribolovno-sportska područja, šume, park i perivoj, ornitološki rezervat, kompleks dvoraca Prandau-Mailath, biciklističke staze te brojne kulturne i sportske događaje, a što sve treba u ponudi interpretirati na nov, inovativan način uz korištenje modernih tehnologija. Prirodne ljepote, kulturno-povijesna baština i agroturizam, kaže Novotny, ključ su gospodarskog razvoja ovoga kraja.

Kao slabosti istaknuti su mali broj smještajnih kapaciteta, nedovoljan iskorištenost baštine, nedostatak kvalitetnih smještajnih objekata te niska razina popunjenosti smještajnih objekata.

Strategijom se u sljedećem razdoblju predlaže izgradnja turističke infrastrukture, razvoj turističkog proizvoda, povećanje broja posjetitelja, razvoj kulturnog turizma te razvoj agroturizma.

- Definirali smo glavne ciljeve i svaki od njih pridonosi unaprjeđenju konkurentnosti Donjeg Miholjca kao turističke destinacije. No razvoj turizma nije baš jednostavan biznis i nije dovoljno izgraditi infrastrukturu, već treba aktivno upravljati destinacijom - rekao je Novotny i poručio da je turizam jedna nova razvojna prilika za Donji Miholjac, jer grad ima potencijale koje treba komercijalizirati u svrhu daljnjeg socioekonomskog razvoja. Napomenuo je da je za razvoj destinacije potrebno osmisliti cjelokupnu tematsku turističku ponudu te uključiti stanovnike, udruge, OPG-ove i poduzetnike koji svoje proizvode, imovinu i priče mogu staviti u funkciju turizma.

Gradonačelnik Donjeg Miholjca Goran Aladić izrazio je zadovoljstvo što Grad Donji Miholjac raspolaže dokumentom koji služi kao polazišna točka za planiranje turističkog, ali i cjelokupnog razvoja Grada, s obzirom na to da se turizam snažno oslanja na kulturno-povijesnu baštinu i prirodne ljepote.S.Fridl
Prirodne ljepote, kulturno-povijesna baština i agroturizam ključ su gospodarskog razvoja miholjačkog kraja
Možda ste propustili...

GLAZBENE I FILMSKE PROJEKCIJE, RADIONICE, KVIZ

Lapidarij idealno mjesto za događaje zanimljive svima

BRINUT ĆE SE O 36 STARIJIH OSOBA

Ugovori o radu i bicikli za 6 žena

Najčitanije iz rubrike