Autoglas
PREMIJERA: RENAULT TWINGO

Redizajnirani gradski mališan spreman za fajt u A segmentu
Objavljeno 29. siječnja, 2019.
Motor Renault Twinga i dalje je straga te i dalje ima pogon na stražnje kotače

Prije nekoliko dana svjetlo dana ugledao je redizajnirani Renault Twingo treće generacije, čiji je start bio 2014. godine. Na prvi pogled bismo mogli reći kako nema nekih velikih promjena, no one su itekako vidljive s dizajnerskim i tehnološkim rješenjima. Motor je i dalje straga te i dalje ima pogon na stražnje kotače.

Što se tiče vanjštine, Renault Twingo dobio je novi prednji branik s manjom maskom. Tu su i novi usisnici zraka i nova rešetka hladnjaka te nova svjetla. Ono što je novo - u svjetla su integrirani LED pokazivači smjera. I stražnji branik je osvježen, a tu su sada i kromirani dijelovi. Peta su vrata (prtljažnik) od stakla i na njima se sada nalazi i ručica za otvaranje. Smještena je izravno ispod brisača. Neki su modeli dobili i otvor za zrak na stražnjem braniku radi boljeg hlađenja motora. Kupci osvježenog Renaulta Twinga mogu za sada birati između dvije boje, mango žutu i quartz bijelu.

Nakon ulaska u unutrašnjost odmah u oči upada nova komandna ploča. Na njoj su i dvije USB utičnice, START/STOP tipka za pokretanje ili gašenje motora te tipka za tempomat. Dostupna su i dva nova multimedija sistema, R&Go i Easy Link sa 7-inčnim ekranom osjetljivim na dodir. Oba su kompatibilna i s Android Auto i Apple CarPlay sustavima. Tu je i nova ručica mjenjača te zatvoreni pretinac ispred suvozača u svim razinama opreme. Iz Renaulta su poručili kako se Twigo može konfigurirati prema željama kupaca koji mogu birati između 100-tinjak varijanti.

Na stražnjoj osovini sad leži novi jednolitreni trocilindrični atmosferac koji razvija 75 KS i 95 Nm, te je uparen s ručnim peterostupanjskim mjenjačem. U ponudi je još i turbopunjena izvedba istog motora s 93 KS i 135 Nm, koju kupci mogu opremiti peterostupanjskim ručnim, odnosno šesterobrzinskim automatskim mjenjačem. Novi Renault Twingo ima sniženo odstojanje od tla za deset milimetara u odnosu prema prethodniku, a navodno je unaprijeđena i aerodinamika. Masa praznog vozila kreće se od 914 do 999 kg, ovisno o motoru i paketu opreme. Više detalja znat ćemo kada ga budemo provozali. U Renaultu zasad ne spominju ultimativnu izvedbu Twinga RS.

Milan Bugarić
// PREMIJERA //
Premijera u ožujku na sajmu u Ženevi
Redizajnirani Renault Twingo javnosti će se predstaviti u ožujku na sajmu automobila u Ženevi, kada će se znati i cijena. Francuski proizvođač siguran je kako će Twingo pronaći put do velikog broja kupaca jer riječ je o pravom malom gradskom zvrku kojemu su i najzakrčenije ulice lako dostupne, a parkiranje s ovim malim automobilom ne predstavlja nikakav problem.