Objavljeno 22. siječnja, 2019.
Belje se potrošačima nastoji približiti i personaliziranim etiketama i etiketama s posvetom, koje kupci mogu izabrati za beljska vina
KNEŽEVI VINOGRADI - I u vinariji Vina Belje na Banovu brdu obilježena je tradicionalna Vinceška, blagdan sv. Vinka, zaštitnika vinogradara.Kao i svake godine, Vinceška obilježava početak rezidbe u vinogradima, odnosno početak nove vinogradarske godine. Prvu ovogodišnju rezidbu u vinogradima Belja predvodili su Davor Bošnjaković, direktor Belja d.d., i Krešimir Milorad, direktor Vina Belje. Uz želju da i ova godina bude što rodnija, trsove okićene baranjskim kulenom i kobasicom blagoslovio je Đula Andraši, župnik iz Kneževih Vinograda.
Bošnjaković je tom prigodom istaknuo kako je iza Belja “vrlo zahtjevno razdoblje”.
- U njemu smo pokazali da možemo i želimo nastaviti uspješnu poljoprivrednu proizvodnju u Hrvatskoj, a pred nama su novi projekti. Od danas se želimo dodatno približiti potrošačima personaliziranim etiketama i etiketama s posvetom, koje kupci mogu izabrati za beljska vina - naglasio je Bošnjaković.
U izjavi za medije pridružila mu se i Suzana Zovko, glavna enologinja u Belju.
- Novu vinogradarsku godinu, a ovaj put odlučili smo je početi na sam blagdan svetog Vinka, tradicionalno počinjemo rezidbom, a to je i prilika za kušanje prvih mladih vina prošlogodišnje berbe. Ta su vina još uvijek vrlo aromatična i još uvijek imaju te fermentacijske note. Vrlo smo zadovoljni i nadamo se da ćemo nastaviti dobre rezultate od prošle godine, kada smo dobili nagrade na najvažnijim svjetskim natjecanjima. Gostima se na Vinceški tradicionalno nude kuhani grah, pečena kobasica i slanina, a svim se tim delicijama okiti i vinograd, s molitvom da i sljedeća godina bude uspješna i rodna - rekla je Zovko.
A sudeći po odazivu gostiju i dobrom raspoloženju, kao uostalom uvijek kada su beljci domaćini, može se očekivati još jedna rodna vinogradarska godina.
No ovaj put u Belju su napravili i novi korak u promociji i približavanju svojih vina tržištu. Naime, ovogodišnja Vinceška je bila prilika da se predstave - personalizirane vinske etikete. Etikete su to koje mogu nositi ime osoba kojoj se poklanja butelja beljskog vina, kreirane su za najvažnije životne događaje (vjenčanja, rođendane...), koji se proslavljaju vinom.
- Novost je to na hrvatskome tržištu, a Belje se time želi još jače povezati s ljubiteljima vina - istaknula je Ljiljana Vajda Mlinaček, direktorica Sektora marketinga, turizma i korporativnih komunikacija Belja. Personalizacija je moguća već za jednu bocu, a u ponudi su standardne butelje od 0,75 l te magnum (1,5 l) i jeroboam boce (3 l). Više se informacija može dobiti u Vinariji i podrumu Vina Belje u Kneževim Vinogradima te na web shopu Vina Belje. Tvrtka Belje gospodari sa 650 hektara vinograda, a 80 posto nasada zauzima sorta graševina. To je sorta koja u baranjskom području ima najveći potencijal te se u Belju nadaju kako će graševinu, zajedno sa ostalim hrvatskim vinarima, uspjeti pozicionirati i na svjetskom tržištu.
Dario Kuštro
Bila je ovo prilika i za kušanje prvih mladih vina prošlogodišnje berbe - još uvijek su aromatična
OBILAZAK PODRUMA
Kao pravi domaćini, u Belju se uvijeke trude posebno izići u susret novinarima. Tako je ovaj put, uz stručno vodstvo, za njih organiziran obilazak vinarije na Banovu brdu, a potom i starog podruma u Kneževim Vinogradima. Enologinja Marija Nedoklan novinare je provela kroz srce vinarije, kroz proizvodna postrojenja i tankove kapaciteta od osam milijuna litara. Stari je podrum carstvo bačava od slavonskog hrasta (obujma od 10 i 2,5 tisuća litara), u kojima odležava crno vino prije flaširanja. Obilazak je zaključen degustacijom mesnih proizvoda od pasmine crne svinje karakteristične za ovo podneblje “Crna slavonska”.