Novosti
KAMPANJA HRVATSKE TURISTIČKE ZAJEDNICE

Fokus na pet tržišta
Objavljeno 17. siječnja, 2019.
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pokrenula je prvu ovogodišnju brend kampanju, koja će se do 17. veljače provoditi na pet emitivnih tržišta: njemačkom, britanskom, nizozemskom, švedskom i španjolskom, objavili su u srijedu iz HTZ-a.

Aktivnosti u sklopu kampanje provodit će se putem društvenih mreža Facebook, Instagram i Twitter, kanala na YouTubeu, a tu su i aktivnosti display oglašavanja. Osnovni je cilj kampanje, kako navode, podizanje prepoznatljivosti brenda Hrvatska kao atraktivne turističke destinacije. Zbog toga se u kampanjama primarno naglašavaju najznačajniji hrvatski turistički proizvodi, kao i najprepoznatljivije turističke destinacije i znamenitosti. "Prvu ovogodišnju brend kampanju pokrećemo s ciljem zadržavanja pozitivnih trendova u ovoj godini, odnosno s ciljem daljnjeg pozicioniranja naše zemlje kao atraktivne cjelogodišnje destinacije", istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, napominjući kako je fokus na promociji proizvoda kao što su sunce i more, kultura, piće i hrana, i aktivni turizam. Iz HTZ-a ističu i da će tijekom 2019. provoditi četiri glavne promotivne kampanje, odnosno dvije kampanje za promociju pred i posezone te dvije brend kampanje. H