Objavljeno 17. siječnja, 2019.
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) pokrenula je prvu ovogodišnju brend kampanju, koja će se do 17. veljače provoditi na pet emitivnih tržišta: njemačkom, britanskom, nizozemskom, švedskom i španjolskom, objavili su u srijedu iz HTZ-a.
Aktivnosti u sklopu kampanje provodit će se putem društvenih mreža Facebook, Instagram i Twitter, kanala na YouTubeu, a tu su i aktivnosti display oglašavanja. Osnovni je cilj kampanje, kako navode, podizanje prepoznatljivosti brenda Hrvatska kao atraktivne turističke destinacije. Zbog toga se u kampanjama primarno naglašavaju najznačajniji hrvatski turistički proizvodi, kao i najprepoznatljivije turističke destinacije i znamenitosti. "Prvu ovogodišnju brend kampanju pokrećemo s ciljem zadržavanja pozitivnih trendova u ovoj godini, odnosno s ciljem daljnjeg pozicioniranja naše zemlje kao atraktivne cjelogodišnje destinacije", istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, napominjući kako je fokus na promociji proizvoda kao što su sunce i more, kultura, piće i hrana, i aktivni turizam. Iz HTZ-a ističu i da će tijekom 2019. provoditi četiri glavne promotivne kampanje, odnosno dvije kampanje za promociju pred i posezone te dvije brend kampanje.
H