Osijek
DAVOR BILMAN PREDSTAVIO SVOJ “SKENER OSOBNOSTI”

Odjeća kao ogledalo osobnosti
Objavljeno 14. prosinca, 2018.

Nakon redovite godišnje skupštine udruge Alumni Ekonomskog fakulteta u Osijeku, u četvrtak, 13. prosinca, kao gost Leadership foruma predavanje pod nazivom "Tajni začin uspjeha" održao je Davor Bilman, svestrani ekonomist, voditelj plesne škole i osnivač tvrtke Faktor B, široj javnosti poznatiji kao član žirija popularne zabavne emisije Supertalent.

Bilman je tijekom predavanja u do kraja ispunjenoj velikoj dvorani EFOS-a predstavio svoju metodu "Skener osobnosti by Davor Bilman", brzu i jednostavnu vještinu prepoznavanja nečije osobnosti na temelju toga kako se odijeva, izgleda i govori.

Svakom tipu temperamenta, koleriku, sangviniku, flegmatiku ili melankoliku, što je podjela koju je još u četvrtom stoljeću prije Krista ustanovio Hipokrat, Bilman je dodijelio neku boju. Tako su kolerici crveni, sangvinici žuti, flegmatici zeleni, a melenkolici plavi. Naravno, sve to, kako kaže Bilman, nije tako jednostavno, ovo je tek elementarna podjela, svi ljudi u sebi imaju sve četiri boje, pitanje je samo koja prevladava, a bolje razumijevanje osobnosti, kako vlastite, tako i tuđe, trebalo bi, tumači Bilman, olakšati put do uspjeha.

- Jedan dio onoga što ja radim ne zna nitko na svijetu, a to je kako prepoznati nečiju osobnost po načinu odijevanja, boji noktiju, okviru za naočale, po tome nosi li netko potkošulju ili ne, kakvim je automobilom došao na sastanak i slično. To je nešto što je moje, takozvana metoda prepoznavanja ili brzog skeniranja ljudi - pohvalio se Bilman.

- Moram pronaći bar pet-šest markera, kako ja to zovem. To mogu biti naočale, frizura, sako i slično. Kada su u pitanju cipele, osobe "plave" osobnosti, odnosno konzervativne i tradicionalne osobe, prvenstveno će odabrati kvalitetu. "Plave" žene će odabrati petu od 3,5 centimetra jer je to anatomski najbolja peta, nebitno kako cipela izgledala. Ljudi "crvene" osobnosti vole status, nose klasične direktorske cipele, dok žene odabiru skupe modele, obavezno s visokom petom, jer vole moć i njihova cipela mora izgledati agresivno. "Žuti" su šminkeri, prate trendove, muškarci nose lakirane cipele i strukiranu odjeću, dok "žute" žene imaju najviše cipela. Udobnost je najvažnija prilikom odabira obuće ljudi "zelene" osobnosti. Žene biraju balerinke, ne vole biti "nakićene", dok muškarci nose "patikaste" cipele koje imaju širok prednji dio, jer su to najudobnije cipele - zaključio je na kraju izlaganja Bilman. I. Alilović
Jedan dio onoga što ja radim je kako prepoznati nečiju osobnost po načinu odijevanja, boji noktiju...
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike
oglas