Regija
PROMOCIJA U KUĆI MEDA U ŽUPANJI

Nacionalna staklenka samo za domaći med
Objavljeno 27. studenog, 2018.
Staklenka će imati oznaku “Med hrvatskih pčelinjaka” s jedinstvenim brojem za dobivanje svih informacija o proizvodu
ŽUPANJA

Nacionalna staklenka za med - naziv je projekta koji će u četvrtak biti predstavljen u Županji, u Kući meda OPG-a Krešimira Čolića i OPG-a Danijela Čajko, a koji će pridonijeti prepoznatljivosti hrvatskog meda na tržištu.

Samo legalni pčelari
Riječ je o programu Hrvatskog pčelarskog saveza, u koji se uključila i Hrvatska poljoprivredna agencija, i financijskom potporom Ministarstva poljoprivrede cilj je stvoriti prepoznatljivu ambalažu kako bi potrošači bili sigurni da se u njoj nalazi med koji je proizveden u hrvatskim pčelinjacima. Riječ je o staklenci inovativnog dizajna koja je prepoznatljiva po svome obliku i nosi ugravirani logotip Hrvatskog pčelarskog saveza. Projekt je lani pokrenuo Hrvatski pčelarski savez, koji se suočio s čestim krivotvorenjem meda diljem Hrvatske. Proveden je natječaj na kojem je odabrano idejno rješenje nacionalne staklenke za med mlade dizajnerice Klare Marelić. Svoj med u nacionalnu staklenku moći će pakirati svi pčelari koji su legalno na tržištu Republike Hrvatske.

- Sama proizvodnja staklenke pokreće se ovih dana. Ministarstvo poljoprivrede prepoznalo je projekt i financira ga s nešto više od milijun kuna za izradu potrebnih alata da se krene s masovnom proizvodnjom staklenke. Hrvatska poljoprivredna agencija kao Vladina instuitucija, koja inače kao jednu od zadaća ima promociju hrvatskih poljoprivrednih proizvoda, također se uključila - kazao je ravnatelj Hrvatske poljoprivredne agencije, Zdravko Barać.

Edukacija i marketing
- U okviru naših financijskih sredstava radimo jednu sinergiju na način da će svaka staklenka biti označena i naljepnicom "Med hrvatskih pčelinjaka", koja nosi jedinstven, neponovljiv broj preko kojega se već sada na našim web-stranicama njegovim ukucavanjem u sustav mogu saznati sve informacije o medu koji će biti pakiran u nacionalnu staklenku. Tu su informacije o pčelarstvu s kojeg dolazi taj proizvod, o vrsti pčelinje paše, o godini proizvodnje. Dakle, svi oni uobičajeni parametri koji inače zanimaju potrošače - pojašnjava Barać.

Za promociju su odabrali Kuću meda u Županji, zanimljiv objekt u Vinkovačkoj ulici 135, gdje će se okupiti velik broj pčelara. Ondje će biti priređeno simbolično punjenje staklenke medom i prigodan program. Nakon promocije, kreće i akcija edukacije i marketinga za pčelare diljem Hrvatske o tome što će nacionalna staklenka značiti za hrvatsko pčelarstvo i ciljevima kojima će služiti. Očekuje se da će ih pčelari vrlo brzo prihvatiti i od toga imati koristi.

Pčelarski sektor u Hrvatskoj trenutačno najviše opterećuje prekomjeran uvoz meda jer Hrvatska ima posve dovoljno meda da zadovolji sve svoje potrebe, i po količini i po vrsti. A u prosječnim godinama 50 posto proizvodnje mogla bi i izvoziti. Kako bi se potrošače educiralo o kupnji kvalitetnog meda, prezentirat će se vizualna razlika između drugih i medova s hrvatskih pčelinjaka.

Marija Lešić Omerović
Možda ste propustili...

GRADSKO VIJEĆE BELOG MANASTIRA

Ugostitelji neće plaćati naknade za terase

ŽUPA UZNESENJA BDM NOVA BUKOVICA

Novi župnik vlč. Dejan Ilić preuzeo službu

POLICIJA PROVELA OČEVID

Zbog grafita ići će kaznene prijave

Najčitanije iz rubrike
DanasTjedan danaMjesec dana