Mozaik
GLOBALNO PROTIV BEAUTY CYBERBULLINGA

Cara Delevigne i Rita Ora ambasadorice su kampanje
Objavljeno 19. studenog, 2018.

Rimmel London ovog mjeseca pokreće globalnu kampanju kako bi ustao za 55 milijuna žena iz cijeloga svijeta koje su na svojoj koži iskusile beauty cyberbullying, odnosno vrijeđanje preko interneta zbog svojeg fizičkog izgleda.

Svojom kampanjom simboličnog naziva "I will not be deleted" ("Neću biti izbrisan(a)") kompanija Rimmel zauzima stav protiv beauty cyberbullyinga, a kojom će prikazati da se diskriminacija utemeljena na fizičkoj različitosti događa u svim fazama života, donosi prave priče i iskustva, pokazuje da su svi - od influencera, modela, slavnih osoba i korisnika društvenih mreža - bili izloženi takvoj vrsti zlostavljanja. Naime, najnovija su istraživanja pokazala kako jedna od četiri žene ima iskustva s beauty cyberbullyingom, što znači da svatko od nas poznaje osobu koja je osjetila beauty cyberbulling na svojoj koži.

- Kompanija Rimmel ima jasan cilj - inspirirati ljude da eksperimentiraju i izraze sebe make upom, da budu ono što jesu. Kao brend mi smo protiv uskih definicija ljepote, protiv smo da ljudi budu vrijeđani i osuđivani zbog svog izgleda, a takvo ponašanje danas se manifestira u obliku beauty cyberbulyinga - rekla je Sara Wolverson, potpredsjednica Rimmel Global Marketinga u Cotyju.

- Prošle je godine čak 115 milijuna slika izbrisano s društvenih mreža zbog cyberbullyinga odnosno diskriminacije utemeljene na fizičkoj različitiosti. Kad smo uvidjeli koliko je taj problem eskalirao, shvatili smo da je sada pravo vrijeme za akciju - dati glas ovom problemu te jasno i glasno reći da nije u redu maltretirati nekog zbog načina na koji je odabrao izraziti sebe - rekla je Ankita Sayal, direktorica globalnih digitalnih medija za Rimmel.

Prvi je potaknuti globalnu raspravu uz pomoć influencera zaduženih za kampanju i svih pojedinaca koji su se susreli s ovim problemom. Globalne ikone Cara Delevingne i Rita Ora u skupini su onih koje su ispričale svoja iskustva s cyberbullyingom. Obje su se osobno povezale s kampanjom koja se zalaže za pravo pojedinca na samoizražavanje i nadaju se da će svojim statusom doprijeti i inspirirati sve koji su pogođeni ovakvim oblikom nasilja.

- Stvarno želimo ukazati na činjenicu da cyberbullying nije O.K. Mislim da je odlično što imam mogućnost snimati ovu kampanju s ljudima koji imaju zaista jedinstvene osobnosti i osjećaj za individualnost. To je nešto što je bilo velik dio moje karijere do sada - rekla je Rita Ora, Rimmel ambasadorica.

- Poruka koju imam za mlade koji su pogođeni na ovaj način je da je bilo dosta. Nema veze što drugi kažu, vi niste sami. Moramo stati jedni uz druge i dva puta razmisliti prije negoli nešto komentiramo. Problem sa cyberbullyingom je što ljudi mogu napisati komentar kakav god žele, a da se kasnije ne moraju suočiti s posljedicama. Neki od komentara koje sam pročitala zaista vam mogu slomiti srce i užasno je vidjeti što riječi mogu nekome napraviti - rekla je Cara Delevigne, Rimmel ambasadorica

Drugo - korištenje svoje platforme za promicanje koncepta individualne ljepote. Cyberbullying ograničava samoizražavanje i kreativnost te na taj način ide naruku zlostavljačima.

- Rimmel prepoznaje svoj globalni doseg i želi ga koristiti kako bi se razgovaralo o problemu koji utječe na mnoge ljude diljem svijeta. Istraživanje dokazuje da gotovo dvije trećine onih koji su iskusili cyberbullying ne govori o tome. Vidjeli smo to kao priliku da koristimo našu platformu kako bismo podržali uzrok i okupili skupinu ljudi koji imaju vjerodostojnu, autentičnu priču - kaže Sara Wolverson, potpredsjednica globalnog marketinga u Rimmelu. T.K.
Cybersmile Assistant već 2019.
Rimmel će se udružiti s neprofitnom organizacijom, The Cybersmile Foundation, nagrađivanom anticyberbullying udrugom koja se zauzima za rješavanje svih oblika digitalnog zlostavljanja. Uz Rimmelovu podršku tijekom iduće tri godine Cybersmile će pokrenuti Cybersmile Assistant, alat koji je najnoviji al driven tool koji će preporučiti odgovarajuće resurse, pomoćne instrumente, organizacije i članke lokalizirane korisniku te najprikladnije za njegov problem. Priroda AI machine learning znači da će Cybersmile Assistant postati intuitivniji i učinkovitiji kako raste tijekom vremena. Početak korištenja tog revolucionarnog alata planiran je u 2019. za englesko govorno područje.
Možda ste propustili...
Najčitanije iz rubrike