Objavljeno 19. studenog, 2018.
U Bilju, u Ulici Ivana Mažuranića, trenutačno su u tijeku radovi na rekonstrukciji kolnika započeti u listopadu. Iako nitko ne voli živjeti uz gradlište zbog buke i prašine, na račun ovoga tamošnji stanari imaju drukčiji prigovor - zbog nezgode radnika već dva su tjedna bez interneta i telefona.
- Radnici su oštetili kabel T-Coma i od 29. listopada stanovnici te ulice nisu u mogućnosti koristiti ni jednu njihovu uslugu - telefon, internet ili TV pakete, a T-Com, kao pružatelj usluga, oglušuje se i ne poduzima ništa kako bi na neki način riješio nastali problem. Smatram da je u današnje vrijeme nedopustivo da ljudi ostanu odcijepljeni od ostatka svijeta i da se o tome nitko ne brine - kaže Krešimir Kojundžić.
Iz Hrvatskog Telekoma na upit odgovaraju da su upoznati s problemom i poručuju stanovnicima Mažuranićeve kako će im umanjiti mjesečnu naknadu za vrijeme koje im usluga nije bila dostupna. No, ne govore kada će usluge moće ponovo koristiti.
- Zbog izvođenja radova od strane trećih osoba došlo je do oštećenja podzemnog telekomunikacijskog kabela pa je dio korisnika na navedenom području imao poteškoće prilikom korištenja usluga. Naši su djelatnici odmah izišli na teren, no zbog kompleksnosti sanacije i suglasnosti koje je nužno ishoditi prije izvođenja radova, kompletan postupak sanacije potrajao je dulje nego što je to inače praksa, zbog čega se iskreno ispričavamo korisnicima - kažu iz Hrvatskog Telekoma.
- U ovom slučaju savjetujemo korisnicima da se Hrvatskom Telekomu obrate pisanim prigovorom (prigovori@t.ht.hr) u kojemu treba navesti adresu na kojoj je onemogućeno pružanje usluge te od kada traje problem. Pritom se treba pozvati na čl. 10. st. 5. Zakona o zaštiti potrošača i zatražiti njihovo pisano očitovanje u roku od 15 dana o tome kada će oštećeni kabeli biti popravljeni, a usluga biti uspostavljena. Kad zaprime odgovor, korisnici se mogu javiti Savjetovalištu za potrošače radi daljnjih uputa - kaže Dunja Mak iz "Potrošačkog foruma".
I. Solar